Valle-Ball Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Asså sjunger han verkligen "habba habba"? Om du säger att han var spanjor skulle jag tippa på Richie Valens - La Bamba, men han sjunger inte engelska i den så jag är nog helt fel ute... Nja, de är nog inte den, för den jag hört är ju på engelska/amerikanska, och han sjunger "habba", men det kanske stavas "hubba" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag letar efter ett klipp på youtube där peter kollar på tv sen kommer det en serie där det är 2 svarta poliser, Sen så håller en av dom på att säga Mhm mm Mhm mmm mm när dom förhör en tjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hej. Jag söker en gammal GTA Vice City stuntfilm som börjar med att Tommy går i Diaz Manision fast med baddräktstjej-skin och stuttsar en badboll upp i luften, till låten "Det är så härligt att gå i solen, solen solen" och sen helt plötsligt ramlar en stor jävla brandbil på hon/han/spelaren/whatever och stuntfilmen börjar. Har även för mig Lenny Kravitz - Fly Away är med, och ett stunt där någon hoppar med PCJ från trappan vid Bikers (den som fälls ner när man klarar G-Spotlight) rakt ner i vattnet. Tror filmen slutade så. Tycker det är rätt mycket info. Vill hemskt gärna ha filmen så har ni den eller vet vart man kan få tag i den så... Blah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Hej. Jag söker en gammal GTA Vice City stuntfilm som börjar med att Tommy går i Diaz Manision fast med baddräktstjej-skin och stuttsar en badboll upp i luften, till låten "Det är så härligt att gå i solen, solen solen" och sen helt plötsligt ramlar en stor jävla brandbil på hon/han/spelaren/whatever och stuntfilmen börjar. Har även för mig Lenny Kravitz - Fly Away är med, och ett stunt där någon hoppar med PCJ från trappan vid Bikers (den som fälls ner när man klarar G-Spotlight) rakt ner i vattnet. Tror filmen slutade så. Tycker det är rätt mycket info. Vill hemskt gärna ha filmen så har ni den eller vet vart man kan få tag i den så... Blah. Fyfan, läbbigt värre. Det här tänkte jag på för bara någon dag sedan. Minns när jag såg den hemma hos en kompis, det var innan jag skaffade VC.. Den var riktigt grym! Har för mig att den röstades fram till den "bästa -blablabla- videon" nånstans. Och så kommer ordet "Barock" upp i huvudet på mig? En hemsida kanske? Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hej. Jag söker en gammal GTA Vice City stuntfilm som börjar med att Tommy går i Diaz Manision fast med baddräktstjej-skin och stuttsar en badboll upp i luften, till låten "Det är så härligt att gå i solen, solen solen" och sen helt plötsligt ramlar en stor jävla brandbil på hon/han/spelaren/whatever och stuntfilmen börjar. Har även för mig Lenny Kravitz - Fly Away är med, och ett stunt där någon hoppar med PCJ från trappan vid Bikers (den som fälls ner när man klarar G-Spotlight) rakt ner i vattnet. Tror filmen slutade så. Tycker det är rätt mycket info. Vill hemskt gärna ha filmen så har ni den eller vet vart man kan få tag i den så... Blah. Den vann ju tävlingen här på GTAsajten för bästa stuntfilm i VC. Det var en fet gubbe som studsade badbollen i början! Har också för mig att det var nåt med Barock i namnet på filmen eller skaparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 . spel.barock.nu var hemsidan till filmen, det är kanske där ni får barock ifrån? Sidan verkar vara nere nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Någon som har låten "Förstörda För Livet - En Genväg Till Framgång" och som kan skicka den via msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Hmm. Tråkigt. Hittade en länk till GTASajten där vid kommentarerna. Men sidan är ju nere, klickade på cache dock och fick fram sidan. Men mirror ett är nere. Och mirror två är bara länkat till http://spel.barock.nu/ som inte finns. Trååkigt. Ingen som har filmen? Edit: Tog print... Redigerad 23 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hmm. Tråkigt. Hittade en länk till GTASajten där vid kommentarerna. Men sidan är ju nere, klickade på cache dock och fick fram sidan. Men mirror ett är nere. Och mirror två är bara länkat till http://spel.barock.nu/ som inte finns. Trååkigt. Ingen som har filmen? Edit: Tog print... Vänta tills dumparna för sidan kommer upp igen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Någon som har låten "Förstörda För Livet - En Genväg Till Framgång" och som kan skicka den via msn? Jepp.. Adda ace@wiee.net, så skickar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jepp.. Adda ace@wiee.net, så skickar jag. Har addat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad heter låten som Erik sjöng i Idol 2006, den gick nån ting så här "I don't wanna be anything neither than what i am" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad heter låten som Erik sjöng i Idol 2006, den gick nån ting så här "I don't wanna be anything neither than what i am" I dont want to be anything other than, who i am suppose to be. I dont want to be anything other than - This! I dont want to be... - XvickeX@Spray.se - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad heter låten som Erik sjöng i Idol 2006, den gick nån ting så här "I don't wanna be anything neither than what i am" Gawin DeGraw - I Dont wanna Be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vad heter låten då dom sjunger nått liknande "Förlåt konstapeln om mina ögon är röda. Vi har en litet party. Allt är som det ska" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Söker en låt som jag tror är med i en film på YouTube.. Går typ "Damn it feels good to be a.." sen vet jag inte om det är typ nigger, rapper, whiteboy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Tja jag undrar vad den här låten heter. http://www.youtube.com/watch?v=gxPNyfsq1Wg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hjälp tack! Jag är i behov av två ljudeffekter, En där man hör hjärtslag i normal takt, och en där man hör en penna som skriver. Någon som har nån liggande på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hjälp tack! Jag är i behov av två ljudeffekter, En där man hör hjärtslag i normal takt, och en där man hör en penna som skriver. Någon som har nån liggande på datorn? Hjärtslag. You know, Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Asså va f'n heter låten http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/114054...gora_L_ratp.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts