Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Hej. Jag söker en gammal GTA Vice City stuntfilm som börjar med att Tommy går i Diaz Manision fast med baddräktstjej-skin och stuttsar en badboll upp i luften, till låten "Det är så härligt att gå i solen, solen solen" och sen helt plötsligt ramlar en stor jävla brandbil på hon/han/spelaren/whatever och stuntfilmen börjar. Har även för mig Lenny Kravitz - Fly Away är med, och ett stunt där någon hoppar med PCJ från trappan vid Bikers (den som fälls ner när man klarar G-Spotlight) rakt ner i vattnet. Tror filmen slutade så.

Tycker det är rätt mycket info. Vill hemskt gärna ha filmen så har ni den eller vet vart man kan få tag i den så... Blah. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag söker en gammal GTA Vice City stuntfilm som börjar med att Tommy går i Diaz Manision fast med baddräktstjej-skin och stuttsar en badboll upp i luften, till låten "Det är så härligt att gå i solen, solen solen" och sen helt plötsligt ramlar en stor jävla brandbil på hon/han/spelaren/whatever och stuntfilmen börjar. Har även för mig Lenny Kravitz - Fly Away är med, och ett stunt där någon hoppar med PCJ från trappan vid Bikers (den som fälls ner när man klarar G-Spotlight) rakt ner i vattnet. Tror filmen slutade så.

Tycker det är rätt mycket info. Vill hemskt gärna ha filmen så har ni den eller vet vart man kan få tag i den så... Blah. ^_^

Fyfan, läbbigt värre. Det här tänkte jag på för bara någon dag sedan. >_<

Minns när jag såg den hemma hos en kompis, det var innan jag skaffade VC.. Den var riktigt grym! Har för mig att den röstades fram till den "bästa -blablabla- videon" nånstans. Och så kommer ordet "Barock" upp i huvudet på mig? En hemsida kanske?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag söker en gammal GTA Vice City stuntfilm som börjar med att Tommy går i Diaz Manision fast med baddräktstjej-skin och stuttsar en badboll upp i luften, till låten "Det är så härligt att gå i solen, solen solen" och sen helt plötsligt ramlar en stor jävla brandbil på hon/han/spelaren/whatever och stuntfilmen börjar. Har även för mig Lenny Kravitz - Fly Away är med, och ett stunt där någon hoppar med PCJ från trappan vid Bikers (den som fälls ner när man klarar G-Spotlight) rakt ner i vattnet. Tror filmen slutade så.

Tycker det är rätt mycket info. Vill hemskt gärna ha filmen så har ni den eller vet vart man kan få tag i den så... Blah. >_<

Den vann ju tävlingen här på GTAsajten för bästa stuntfilm i VC.

Det var en fet gubbe som studsade badbollen i början! ^_^

Har också för mig att det var nåt med Barock i namnet på filmen eller skaparna :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Tråkigt. Hittade en länk till GTASajten där vid kommentarerna. Men sidan är ju nere, klickade på cache dock och fick fram sidan. Men mirror ett är nere. Och mirror två är bara länkat till http://spel.barock.nu/ som inte finns. Trååkigt. Ingen som har filmen?

Edit: Tog print...

post-5272-1169593693_thumb.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Tråkigt. Hittade en länk till GTASajten där vid kommentarerna. Men sidan är ju nere, klickade på cache dock och fick fram sidan. Men mirror ett är nere. Och mirror två är bara länkat till http://spel.barock.nu/ som inte finns. Trååkigt. Ingen som har filmen?

Edit: Tog print...

Vänta tills dumparna för sidan kommer upp igen kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...