Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

En film som jag såg på tv för några år sedan. Minns inte så mycket av den, mer än:

- Jag tror att Eddie murphy eller Martin Lawrence var med i den.

- I slutet av filmen, är någon av dem plus en till på en football arena, och hela publiken gör vågen.

Hoppas att någon känner igen den, trots min fattiga beskrivning.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej!

nån som vet namnet poå en låt som går ungefär såhär:

come on, baby I want to party, come on right to the dance floor, I wanna swing the day of, and everybody movin, so come on keep on gluvin,

so if you want to party, come on and move your body, come on and move your body, your body and your soul

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej!

nån som vet namnet poå en låt som går ungefär såhär:

come on, baby I want to party, come on right to the dance floor, I wanna swing the day of, and everybody movin, so come on keep on gluvin,

so if you want to party, come on and move your body, come on and move your body, your body and your soul

Bob Sinclar - Rock This Party? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej!

nån som vet namnet poå en låt som går ungefär såhär:

come on, baby I want to party, come on right to the dance floor, I wanna swing the day of, and everybody movin, so come on keep on gluvin,

so if you want to party, come on and move your body, come on and move your body, your body and your soul

Hahah den låten gick precis på något Dance Chart program på MTV (om det är den).

Starstylers - Keep on Moving

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, eftersom att jag ej såg hela avsnittet, samt att jag ej vet vilket avsnitt det var.. Såg det på tv'n i förrgår då musiken spelades.. Ungefär när Ryan har slagits i ringen så kom den

Running Up That Hill" by Placebo

Save Me" by Jude

Song For The Sunshine" by Belle & Sebastian

Mr. Blue" By Catherine Feeney

Bootleg Saint" by Sam Roberts

A Bad Dream" by Keane

Någon av dom kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En film som jag såg på tv för några år sedan. Minns inte så mycket av den, mer än:

- Jag tror att Eddie murphy eller Martin Lawrence var med i den.

- I slutet av filmen, är någon av dem plus en till på en football arena, och hela publiken gör vågen.

Hoppas att någon känner igen den, trots min fattiga beskrivning.

----

Vill verkligen veta vad den heter. :rolleyes:

Edit: Jo, tror att dom var på typ ett militärläger eller nått fängelse..

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En film som jag såg på tv för några år sedan. Minns inte så mycket av den, mer än:

- Jag tror att Eddie murphy eller Martin Lawrence var med i den.

- I slutet av filmen, är någon av dem plus en till på en football arena, och hela publiken gör vågen.

Hoppas att någon känner igen den, trots min fattiga beskrivning.

"Life" kanske?

http://www.imdb.com/title/tt0123964/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en gammal raggar-låt, jag tror de är en spanjor som sjunger men jag är inte säker den går typ:

"Habba, habba, habba.... i'm a happy boy *WIIIE* i'm a happy boy" osv., nån som känner igen den? :huh:

Asså sjunger han verkligen "habba habba"? :unsure: Om du säger att han var spanjor skulle jag tippa på Richie Valens - La Bamba, men han sjunger inte engelska i den så jag är nog helt fel ute... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...