Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kan det vara "Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi" du menar? Ja, den var det! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Ja, den var det! Tack. Lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) En film som jag såg på tv för några år sedan. Minns inte så mycket av den, mer än: - Jag tror att Eddie murphy eller Martin Lawrence var med i den. - I slutet av filmen, är någon av dem plus en till på en football arena, och hela publiken gör vågen. Hoppas att någon känner igen den, trots min fattiga beskrivning. Redigerad 20 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Söker efter en låt som var med i OC igår, den gick något med "Hills" minns ej hela texten för att jag endast hörde en snutt.. Någon som vet vilken låt det är? Vilket avsnitt var det och när i avsnittet hörde du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vilket avsnitt var det och när i avsnittet hörde du den? Jag vet inte, eftersom att jag ej såg hela avsnittet, samt att jag ej vet vilket avsnitt det var.. Såg det på tv'n i förrgår då musiken spelades.. Ungefär när Ryan har slagits i ringen så kom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Heej! nån som vet namnet poå en låt som går ungefär såhär: come on, baby I want to party, come on right to the dance floor, I wanna swing the day of, and everybody movin, so come on keep on gluvin, so if you want to party, come on and move your body, come on and move your body, your body and your soul Redigerad 20 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Heej! nån som vet namnet poå en låt som går ungefär såhär: come on, baby I want to party, come on right to the dance floor, I wanna swing the day of, and everybody movin, so come on keep on gluvin, so if you want to party, come on and move your body, come on and move your body, your body and your soul Bob Sinclar - Rock This Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Heej! nån som vet namnet poå en låt som går ungefär såhär: come on, baby I want to party, come on right to the dance floor, I wanna swing the day of, and everybody movin, so come on keep on gluvin, so if you want to party, come on and move your body, come on and move your body, your body and your soul Hahah den låten gick precis på något Dance Chart program på MTV (om det är den). Starstylers - Keep on Moving Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Hahah den låten gick precis på något Dance Chart program på MTV (om det är den). Starstylers - Keep on Moving YES! Asbra! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Anytime. Redigerad 20 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag vet inte, eftersom att jag ej såg hela avsnittet, samt att jag ej vet vilket avsnitt det var.. Såg det på tv'n i förrgår då musiken spelades.. Ungefär när Ryan har slagits i ringen så kom den Running Up That Hill" by Placebo Save Me" by Jude Song For The Sunshine" by Belle & Sebastian Mr. Blue" By Catherine Feeney Bootleg Saint" by Sam Roberts A Bad Dream" by Keane Någon av dom kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag söker ett redigerings program för musik. Typ ett där man kan klippa musik för att ta bort intron och dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Hade ett förut som hette typ "Mp3 Cutter Joiner" Väldigt lätt att tabort delar ur låtar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag söker ett redigerings program för musik. Typ ett där man kan klippa musik för att ta bort intron och dyl. Audacity, gratis, google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ååh, tack! Någon som vet vart det finns att köpa, eller om man möjligtvis skulle kunna spela det på datorn? Undrar samma sak själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) En film som jag såg på tv för några år sedan. Minns inte så mycket av den, mer än: - Jag tror att Eddie murphy eller Martin Lawrence var med i den. - I slutet av filmen, är någon av dem plus en till på en football arena, och hela publiken gör vågen. Hoppas att någon känner igen den, trots min fattiga beskrivning. ---- Vill verkligen veta vad den heter. Edit: Jo, tror att dom var på typ ett militärläger eller nått fängelse.. Redigerad 21 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 En film som jag såg på tv för några år sedan. Minns inte så mycket av den, mer än: - Jag tror att Eddie murphy eller Martin Lawrence var med i den. - I slutet av filmen, är någon av dem plus en till på en football arena, och hela publiken gör vågen. Hoppas att någon känner igen den, trots min fattiga beskrivning. "Life" kanske? http://www.imdb.com/title/tt0123964/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) "Life" kanske? http://www.imdb.com/title/tt0123964/ Jaa! Fan, tack! Tack! Edit: Darn, hittar den inte på någon av de *host*-sidor som jag känner till. Någon som vet vart jag kan köpa den? Redigerad 21 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Söker en gammal raggar-låt, jag tror de är en spanjor som sjunger men jag är inte säker den går typ: "Habba, habba, habba.... i'm a happy boy *WIIIE* i'm a happy boy" osv., nån som känner igen den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Söker en gammal raggar-låt, jag tror de är en spanjor som sjunger men jag är inte säker den går typ: "Habba, habba, habba.... i'm a happy boy *WIIIE* i'm a happy boy" osv., nån som känner igen den? Asså sjunger han verkligen "habba habba"? Om du säger att han var spanjor skulle jag tippa på Richie Valens - La Bamba, men han sjunger inte engelska i den så jag är nog helt fel ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts