Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Har för mig att det var Thomas Rusiak eller Tebbybears Sthlm som gjorde den låten, eller så gjorde dom dne tillsammans. Kommer inte på vad låten heter, kommer ihåg snart. Juste. Teddybears Sthlm gjorde den här låten och den hette "Punkrocker". Dom har även gjort låten med Thomas Rusiak och då hette den "Hiphopper", samma låt fast annan text. Så någon av dom låtarna är det. Tack så mycket. Ska ta reda på det Det var Hiphopper. Redigerad 17 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ. Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ. Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en? Google , sök, Tankafett. Tror att den finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Google , sök, Tankafett. Tror att den finns där Tankafett är en Torrent sida och kan klassas som uppmaning till warez (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tankafett är en Torrent sida och kan klassas som uppmaning till warez (tror jag) Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag letar efter ett spel som jag lirade när jag var yngre. Spelet var till Playstation 1 och i 2D. Man var en liten kille (med lila/rosa hår?) och ens motståndare var grisar. Jag har verkligen ingen aning om vad spelet heter eller vart skivan ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Leter efter ett spel som var till pc och hette typ, Longhal eler longbo.. kommer inte ihåg så mycket men man kunde döda drakar ankor o människor o kycklingar, sen skulle man mata grisar på första "uppdraget" sen så brinner hans hus o så dör hans mamma typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Jag letar efter ett spel som jag lirade när jag var yngre. Spelet var till Playstation 1 och i 2D. Man var en liten kille (med lila/rosa hår?) och ens motståndare var grisar. Jag har verkligen ingen aning om vad spelet heter eller vart skivan ligger. Tombi. http://images.google.se/images?hl=sv&q...S%C3%B6k+bilder @ Unter, nej, inte ens filmen fanns där. Redigerad 17 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tombi. http://images.google.se/images?hl=sv&q...S%C3%B6k+bilder @ Unter, nej, inte ens filmen fanns där. Ååh, tack! Någon som vet vart det finns att köpa, eller om man möjligtvis skulle kunna spela det på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag söker ett enkelt program som kan spela in en viss "area" som visas på skärmen. Tillex ifall jag ska göra någon VIdeo tutorial. Känner ni till något sådant program?, helst gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag söker efter ett program som "Sjunger" ut det man säger. INTE TAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Vad heter låten som spelades på reklamen till TV-programmet "Fastlane" som gick på 5:an förut? Det var en rocklåt, och dom sjöng på franska eller vad det var. Så man fattade alltså inte ett smack av texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Vad heter låten som spelades på reklamen till TV-programmet "Fastlane" som gick på 5:an förut? Det var en rocklåt, och dom sjöng på franska eller vad det var. Så man fattade alltså inte ett smack av texten. Kan det vara "Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi" du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag söker efter ett program som "Sjunger" ut det man säger. INTE TAL Du måste ju sjunga om datorn ska sjunga, tror inte det finns nåt prog som gör om tal till sång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Du måste ju sjunga om datorn ska sjunga, tror inte det finns nåt prog som gör om tal till sång Jo det finns visst hade ju ett förrut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Söker namnet på hon som brukar vara programledare på TV4's "Jackpot" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Söker namnet på hon som brukar vara programledare på TV4's "Jackpot" Maria Lodenborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Nu har det spelats en musikvideo på MTV. Videon börjar med att 3 tjejer sitter på varsin stor studsboll (om ni vet vad jag menar). Jag tror låten heter Perfect, men är osäker. Nån som vet vilken jag menar? Tack på förhand Hay guys i really need to know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Söker efter en låt som var med i OC igår, den gick något med "Hills" minns ej hela texten för att jag endast hörde en snutt.. Någon som vet vilken låt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nån som vet vad denna låt heter http://www.youtube.com/watch?v=UDdshac5pZk. Och vad artisten heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts