Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Har för mig att det var Thomas Rusiak eller Tebbybears Sthlm som gjorde den låten, eller så gjorde dom dne tillsammans. Kommer inte på vad låten heter, kommer ihåg snart.

Juste. Teddybears Sthlm gjorde den här låten och den hette "Punkrocker". Dom har även gjort låten med Thomas Rusiak och då hette den "Hiphopper", samma låt fast annan text. Så någon av dom låtarna är det.

Tack så mycket. Ska ta reda på det :mellow:

Det var Hiphopper.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ.

Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ.

Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en?

Google , sök, Tankafett.

Tror att den finns där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter ett spel som jag lirade när jag var yngre. Spelet var till Playstation 1 och i 2D. Man var en liten kille (med lila/rosa hår?) och ens motståndare var grisar. Jag har verkligen ingen aning om vad spelet heter eller vart skivan ligger.

Tombi.

http://images.google.se/images?hl=sv&q...S%C3%B6k+bilder

@ Unter, nej, inte ens filmen fanns där.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...