Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Scooter är det iaf. kmmer inte ihåg låten. min polare älskar scooter så han lyssnar ständigt på den hoppas de hjälper ¨ Scooter - Maria är de fan. Jäpp Scooter - Maria Nån som kan nån utav dom andra låtarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag söker en låt som går ngt såhär: "You and me, me and you...na na na na na na na" Den vad populär för några år sedan....jag TROR att det är typ Blue som har gjort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skulle vilja veta vad intro-låten till tv-serien Angel heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skulle vilja veta vad intro-låten till tv-serien Angel heter. "Angel theme", aldrig hört att den skulle ha något annat namn...tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 I filmen Oceans Twelve, Laserdans scenen. Någon som vet vad låten som spelas i bakgrunden heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Inte någon som vet vad denna låten heter?? :'( http://cod.teamdrt.com/ ta play intro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär: "Now when/that youre gone...." Skulle vara mycket tacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär: "Now when/that youre gone...." Skulle vara mycket tacksam! Vad är det för sorts musik? För när jag tänker på det du skrev så tänker jag på låten Royksopp - Poor Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär: "Now when/that youre gone...." Skulle vara mycket tacksam! Har för mig att det var ett Svenskt band och att hunden dog. En jävligt sorglig video och jag kom ihåg att jag grät när jag såg den när jag var liten. Men jag vill också veta namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nån som vet vilka som gjort låten som går ungefär "Come on now baby gonna feel the conga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Orginalet är väl Gloria Estefan - Conga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) QUOTE (Foo @ Jul 8 2005, 22:58) Vad är det för sorts musik? För när jag tänker på det du skrev så tänker jag på låten Royksopp - Poor Leno Den är det inte Det är lugn musik, tänk dig Beatles - Yesterday (jag antar att många har hört och det var därför jag tog den som exempel) Redigerad 9 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Undrar två grejer: 1. Vad heter låten som gick i bakgrunden på den gamla Spendrups-reklamen (tror jag ) med Robert Gustavsson som tillverkade egen öl... Och på slutet häller dom upp "finöl" och han frågar om han kan få slumpen... Kommer bara ihåg: Bapabapapapapbapabapa 2. Vad heter klippet med Bamse (seriefiguren alltså ) som är någon sorts humorklipp där de olika karaktärerna säger osamanhängande kommentarer som typ "Fotboll!... Sa Skalman" Hoppas någon känner igen någon av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) 2. Vad heter klippet med Bamse (seriefiguren alltså ) som är någon sorts humorklipp där de olika karaktärerna säger osamanhängande kommentarer som typ "Fotboll!... Sa Skalman" Hoppas någon känner igen någon av dem... Bamse Remix 1 och 2 Redigerad 9 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vet någon vad det är för låt dom sjunger i någon reklam för bindor? det är nån tjej som sjunger i bakrunden, samtidigt som nån tjej tar på sig en kjol och en t-shirt. i reklamen säger dom typ "när något passar riktigt bra, bla bla".. vet nån vilken låt jag menar? eller är det någon som lyckats höra något av vad dom sjunger? (kan man någon mening från låten är det ju enklare att leta fram den..) undrar också vad det är för låt dom sjunger i en parfym reklam. det är en tjej och en kille som badar och då och då tittar in i kameran..någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag söker en låt som går ngt såhär: "You and me, me and you...na na na na na na na" Den vad populär för några år sedan....jag TROR att det är typ Blue som har gjort den... Du kanske menar happy togheter..eller? "I can't se me lovin' nobody but you..for all my life" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Intro låten i CSI:miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Intro låten i CSI:miami The Who - Won't Get Fooled Again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Va heter låten där dom typ sjunger "u and me baby aint nothing but mamals, so lets do it like they do on the discovery channel" eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bloodhound Gang - The Bad Touch Usch, tänk att man gillade dem en gång i tiden.. pinsamt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts