RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Behöver snabb hjälp. Minns jag jag hittade en länk här på forumet för ett tag sen, där man kom till en hemsida med flera olika "Night in the ruxbury" filmer. Det var manga, tecknad, 8-bit, etc. Hoppas att någon har den hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Någon som vet vad filmen "adam sandler's eight crazy nights" heter på svenska? Jag kommer inte ihåg namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tror inte den har något svenskt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tror inte den har något svenskt namn Canal + översatte den till ett annat namn om jag inte minns fel. Men okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ. Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Behöver snabb hjälp. Minns jag jag hittade en länk här på forumet för ett tag sen, där man kom till en hemsida med flera olika "Night in the ruxbury" filmer. Det var manga, tecknad, 8-bit, etc. What is love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 What is love Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Den här hörde jag också senare i Malcolm in the Middle, och då tänkte jag att det inte längre var nån internet-asian-trance (?) som nån nörd gjort. Så kan ju fortfarande vara fallet, men jag vill ändå veta vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag har typ den omöjligaste frågan. I Viva La Bam, vet inte nån specifik säsong eller nåt avsnitt, men det är avsnittet då dom ska flyta efter Brandywine River till Delaware river med hemmagjorda flottar. Låten som spelas då dom lastar upp flottarna och ska åka till brandywine, vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Vad heter låt och artist i filmen Nu blåser vi snuten, (tror iallfall det var den) texten gick iallfall: We got along way to go and a short time to get there och nånting mer jag som jag glömt. Jag provade att söka på google men jag fick bara några träffar på böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Vad heter låt och artist i filmen Nu blåser vi snuten, (tror iallfall det var den) texten gick iallfall: We got along way to go and a short time to get there och nånting mer jag som jag glömt. Jag provade att söka på google men jag fick bara några träffar på böcker Är verkligen google så komplicerat? Svar från google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Är verkligen google så komplicerat? Svar från google. Nej men sök motorn är sär. Så här vart min sökning Keff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Nej men sök motorn är sär. Så här vart min sökning Keff Lägg till lyrics efter texten, så ska du se att det blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Lägg till lyrics efter texten, så ska du se att det blir bättre. Okej , ska jag prova det på alla låter jag kan lite ur texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Okej , ska jag prova det på alla låter jag kan lite ur texten? Tja, det kan väl ialalfall vara värt ett försök, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nu har det spelats en musikvideo på MTV. Videon börjar med att 3 tjejer sitter på varsin stor studsboll (om ni vet vad jag menar). Jag tror låten heter Perfect, men är osäker. Nån som vet vilken jag menar? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nu skäms jag lite, det här borde jag kunna, men skitsamma. Jag söker en 50-60-tals låt och den enda jag kommer fram när jag nynnar är "Good God mrs Molly" och det är inte heller rätt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nu skäms jag lite, det här borde jag kunna, men skitsamma. Jag söker en 50-60-tals låt och den enda jag kommer fram när jag nynnar är "Good God mrs Molly" och det är inte heller rätt säkert. Menar du Little Richard - Good Golly Miss Molly? Den har iof gjorts av andra artister också, men Little Richards är ju orginal och mest kända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Menar du Little Richard - Good Golly Miss Molly? Den har iof gjorts av andra artister också, men Little Richards är ju orginal och mest kända. JAAAAAAA så svårt var det Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Men okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ. Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Okej , ska jag prova det på alla låter jag kan lite ur texten? Hittade du? Annars har jag länk här.. http://www.completealbumlyrics.com/lyric/1...+Way+To+Go.html Om det nu var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts