Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

Tror inte den har något svenskt namn

Canal + översatte den till ett annat namn om jag inte minns fel.

Men okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ.

Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har typ den omöjligaste frågan.

I Viva La Bam, vet inte nån specifik säsong eller nåt avsnitt, men det är avsnittet då dom ska flyta efter Brandywine River till Delaware river med hemmagjorda flottar. Låten som spelas då dom lastar upp flottarna och ska åka till brandywine, vad heter den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu skäms jag lite, det här borde jag kunna, men skitsamma.

Jag söker en 50-60-tals låt och den enda jag kommer fram när jag nynnar är "Good God mrs Molly" och det är inte heller rätt säkert.

Menar du Little Richard - Good Golly Miss Molly? :rolleyes: Den har iof gjorts av andra artister också, men Little Richards är ju orginal och mest kända.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men okej, jag behöver undertexter till Eight crazy nights, och jag kan inte finna det någonstans. Inte på undertexter.se eller någon sida, och jag har sökt på google och klickat på alla alternativ.

Så ingen som sitter och trycker på en swesub till eight crazy nights? Eller kanske vet vart jag kan få tag i en?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor