Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Den jag har på datan heter, Grits - My Life be like Grattis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vad heter låten på de där irriterande Viasat-reklamerna? (Där dom visar Harry Potter och andra filmer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag har glömt namnet på någon poplåt. Den är riktigt snabb i tempot, och... det är en tjej som bara säger "dudududu dududu dududududu yeah yeah dudududu dududu dududu *här säger hon nåt jag glömt* I don't need your love... anymore". Den är från 90-talet tror jag... jag har letat efter den här förut och hittat den, men nu är den borta igen... hm... nån som vet vilken jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Jag har glömt namnet på någon poplåt. Den är riktigt snabb i tempot, och... det är en tjej som bara säger "dudududu dududu dududududu yeah yeah dudududu dududu dududu *här säger hon nåt jag glömt* I don't need your love... anymore". Den är från 90-talet tror jag... jag har letat efter den här förut och hittat den, men nu är den borta igen... hm... nån som vet vilken jag menar? Testa Alice DeeJay - Better Off Alone. Redigerad 6 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10019809/10019809_h1.jpg Dessa skor, vart finns dem? Behöver inte vara Stockholm, bara de går att skicka efter. Såg dem på GateOne i gallerian förrut, men det hjälper väl inte så mycket. Jag är trött, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Dessa skor, vart finns dem? Behöver inte vara Stockholm, bara de går att skicka efter. Såg dem på GateOne i gallerian förrut, men det hjälper väl inte så mycket. Jag är trött, btw. http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?B...&Position=1 De helsvarta finns dock inte kvar... Edit: haha, slog mig precis att bild-länken jag precis tog bort var tagen från just zoovillage. Då vet jag tyvärr inte. Redigerad 6 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?B...&Position=1 De helsvarta finns dock inte kvar... Edit: haha, slog mig precis att bild-länken jag precis tog bort var tagen från just zoovillage. Då vet jag tyvärr inte. Japp, det har jag också sett. Har mailat Zoovillage men de svarar inte. Får väl ringa. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag har glömt namnet på någon poplåt. Den är riktigt snabb i tempot, och... det är en tjej som bara säger "dudududu dududu dududududu yeah yeah dudududu dududu dududu *här säger hon nåt jag glömt* I don't need your love... anymore". Den är från 90-talet tror jag... jag har letat efter den här förut och hittat den, men nu är den borta igen... hm... nån som vet vilken jag menar? ME & MY - Dub-i-dub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Testa Alice DeeJay - Better Off Alone. Tack för tipset, men det stämde tyvärr inte. ME & MY - Dub-i-dub Sweet. Bullseye. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Söker efter en Offprings-låt med en fras i liknande stuk inblandad: "take the bullet, shoot it through my head". Gärna vad skivan heter också. Just det! En annan Offprings-låt där de sjunger "uno dos tres cuatro cinco cinco sies" i inledningen?! Sist men inte minst; en Gorillaz-låt med någonting som "cool" och "sunshine" i refrängen som sjungs av en tjej. Kan ni hjälpa mig? EDIT: Klurade ut den första låten. Infinite Mass - Bullet. Skall försöka hitta de andra också. EDIT2 (typ 30 sekunder senare): Ah! Faan alltså! Förlåt, men nu kom jag på Gorillaz låten också. Den heter ju förfan Cool Sunshine. Sorry. (nu ska den dära X-smileyn komma men jag vet inte kommandot för den ) EDIT3 (yttligare 30 sekunder senare): Och den Offspring-låten heter Pretty Fly. Viva Google! Redigerad 7 januari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Söker efter en Offprings-låt med en fras i liknande stuk inblandad: "take the bullet, shoot it to my head". Gärna vad skivan heter också. Just det! En annan Offprings-låt där de sjunger "uno dos tres cuatro cinco cinco sies" i inledningen?! Sist men inte minst; en Gorillaz-låt med någonting som "cool" och "sunshine" i refrängen som sjungs av en tjej. Kan ni hjälpa mig? Den andra Offspring låten har jag för mig heter "Pretty Fly For a White Guy". Vet vilken Gorillaz låt du menar, men kommer inte ihåg vad den heter. Edit: Hittade Gorillaz, 19-2000 heter den. Redigerad 7 januari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Söker efter en Offprings-låt med en fras i liknande stuk inblandad: "take the bullet, shoot it through my head". Gärna vad skivan heter också. Just det! En annan Offprings-låt där de sjunger "uno dos tres cuatro cinco cinco sies" i inledningen?! Sist men inte minst; en Gorillaz-låt med någonting som "cool" och "sunshine" i refrängen som sjungs av en tjej. Kan ni hjälpa mig? EDIT: Klurade ut den första låten. Infinite Mass - Bullet. Skall försöka hitta de andra också. EDIT2 (typ 30 sekunder senare): Ah! Faan alltså! Förlåt, men nu kom jag på Gorillaz låten också. Den heter ju förfan Cool Sunshine. Sorry. (nu ska den dära X-smileyn komma men jag vet inte kommandot för den ) EDIT3 (yttligare 30 sekunder senare): Och den Offspring-låten heter Pretty Fly. Viva Google! Använd google innan du skriver här tack.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad heter låten i den här reklamen? Jag skulle sökt på orden han sjunger, men det låter inte som riktiga ord så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad heter låten i den här reklamen? Jag skulle sökt på orden han sjunger, men det låter inte som riktiga ord så... Gaah, vet ju vad den heter, men kommer inte ihåg. Ska leta vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad heter låten i den här reklamen? Jag skulle sökt på orden han sjunger, men det låter inte som riktiga ord så... Den är väl med i Vietnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad heter låten i den här reklamen? Jag skulle sökt på orden han sjunger, men det låter inte som riktiga ord så... The Trashmen - Surfin' Bird Underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Kanske inte jättepassande, men är det någon som känner till någonstans där man kan få tag på midiverisioner av Zentrix / SMK- låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Kanske inte jättepassande, men är det någon som känner till någonstans där man kan få tag på midiverisioner av Zentrix / SMK- låtar? Vet inte med .midi, men på http://www.chiptune.com/ finns ALLT inom chiptune. .mod, .xm, .sid, you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) The Trashmen - Surfin' Bird Underbar låt. Jahaaa, det är bird han säger... haha, det tänkte jag aldrig på. Men nu hör jag det hela tiden. Jag måste hålla med dig faktiskt, det är en riktigt underbar låt. ^^ Tack så mycket, igen. Otroligt skön reklam för övrigt... Japp FTW. Minns när de reklamerna gick på TV för länge sedan. And the girl is beautiful. Redigerad 9 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Nån som vet vad denna låt heter i Scarface(FILMEN) När dom åker med båtar in till USA så spelas det nån låt upp nån som vet vad den heter?. Det är massa båtar, Tror dom åker från CUBA. Den heter "Tonys theme" opening title. Det är ledmotivet till filmen. Brukar sätta på den när jag vill ta det lugnt. Om du undrar vad låten som spelas när man ser hur mycket pengar han tjänar så heter den "Push it to the limit". Och låten som spelas när man ser Tony och Manolo i Freedomtown heter "Vamos a bailar". Låten på dans klubben "Babylon" heter "She's on fire". Är en riktig Scarface nörd jag Redigerad 9 januari, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts