FishShit Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 TJeena Det är så här att jag har letat en låt i många, många år men jag hittar den aldrig, så jag undrade om de är någon som har följande låt: Dj Micro - In a box to you?? Skriv gärna till mig om ni har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Någon som vet vad låten heter? http://www.partanen.net/perjantai/034/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 En låt som är med i Burnout Revenge, går så här: is anybody out there.... någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 En låt som är med i Burnout Revenge, går så här: is anybody out there.... någon? Kan vara en Pink Floyd-låt. Isåfall är det Pink Floyd - Is there anybody out there?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Nej den var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 En låt som är med i Burnout Revenge, går så här: is anybody out there.... någon? Isånafall: Pink Floyd - Comfortably Numb Hello. Is there anybody in there? Just nod if you can hear me. Is there anyone home? Come on, now. I hear youre feeling down. Well I can ease your pain, Get you on your feet again. Relax. I need some information first. Just the basic facts: Can you show me where it hurts? There is no pain, you are receding. A distant ships smoke on the horizon. You are only coming through in waves. Your lips move but I cant hear what youre sayin. When I was a child I had a fever. My hands felt just like two balloons. Now I got that feeling once again. I cant explain, you would not understand. This is not how I am. I have become comfortably numb. Ok. Just a little pinprick. [ping] Therell be no more --aaaaaahhhhh! But you may feel a little sick. Can you stand up? I do believe its working. good. Thatll keep you going for the show. Come on its time to go. There is no pain, you are receding. A distant ships smoke on the horizon. You are only coming through in waves. Your lips move but I cant hear what youre sayin. When I was a child I caught a fleeting glimpse, Out of the corner of my eye. I turned to look but it was gone. I cannot put my finger on it now. The child is grown, the dream is gone. I have become comfortably numb. Ringer det en klocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vad heter låten som spelas när man slår iväg apan hårt? http://www.addictinggames.com/monkey.html Det är samma beat som i Rappers delight men mer disco känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag söker namnet på en låt som går på någon av de där musikkanalerna. Jag kommer inte ihåg något ord i texten eller något sånt, men jag kommer ihåg videon Det är en kille som ibland står i en telefonkiosk och sjunger i telefonen. Musiken är lite reggaeaktig men det låter som killen rappar. Ibland får man se en video från Afrika eller dylikt där ett barn dansar. Barnet dansar sittandes på huk och stöter ett knä i taget i marken. Ibland när killen rappar så kommer orden fram som han rappar, men jag kommer inte ihåg vad det stod. Han har en grön mössa på sig tror jag, och han har lite skägg ungefär som om han inte rakat sig på ett par dagar. All info jag kan ge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Cy1ALdeTJ44 vad heter den här låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag söker namnet på en låt som går på någon av de där musikkanalerna. Jag kommer inte ihåg något ord i texten eller något sånt, men jag kommer ihåg videon Det är en kille som ibland står i en telefonkiosk och sjunger i telefonen. Musiken är lite reggaeaktig men det låter som killen rappar. Ibland får man se en video från Afrika eller dylikt där ett barn dansar. Barnet dansar sittandes på huk och stöter ett knä i taget i marken. Ibland när killen rappar så kommer orden fram som han rappar, men jag kommer inte ihåg vad det stod. Han har en grön mössa på sig tror jag, och han har lite skägg ungefär som om han inte rakat sig på ett par dagar. All info jag kan ge Gentleman - Superior? http://www.youtube.com/watch?v=i74_6Dq8I4s Fyfan vad jag hatar den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Gentleman - Superior? http://www.youtube.com/watch?v=i74_6Dq8I4s Fyfan vad jag hatar den låten. Jodå, den var det, tack så mycket hataren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jodå, den var det, tack så mycket hataren Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nån som vet vad denna låt heter i Scarface(FILMEN) När dom åker med båtar in till USA så spelas det nån låt upp nån som vet vad den heter?. Det är massa båtar, Tror dom åker från CUBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Någon som vet vad låten heter i The Fast And The Furious Tokyo Drift heter, då när dom står och kollar på bilarna och lil-bow-wow's bil kommer fram.. Den går typ: "My life be like, ooh aah" så upprepas det flera ggr typ ^^ Vore tacksam ifall någon vet vad den heter, har letat igenom 14 sidor på letssingit utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Någon som vet vad låten heter i The Fast And The Furious Tokyo Drift heter, då när dom står och kollar på bilarna och lil-bow-wow's bil kommer fram.. Den går typ: "My life be like, ooh aah" så upprepas det flera ggr typ ^^ Vore tacksam ifall någon vet vad den heter, har letat igenom 14 sidor på letssingit utan resultat. Grits - Ooh Ahh (Feat Tobymac) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag undrar om musiken vid menyn på filmen Cannibal Holocast är en låt i sig, eller är gjord enbart för bakgrundsmusik för menyn. Om det är en egen låt vill jag görna veta vad den heter. *EDIT* Fan vad jag är duktig. För er andra likaså, om ni nu skulle vilja lyssna på den. http://www.geocities.com/morphs_lovechild/ortolani.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Cy1ALdeTJ44 vad heter den här låten? Läs kommentarerna på YT. Någon skrev Untitled med Simple Plan, ja, då är det väl den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Grits - Ooh Ahh (Feat Tobymac) Man tackar man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Man tackar man tackar No Prob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Grits - Ooh Ahh (Feat Tobymac) Den jag har på datan heter, Grits - My Life be like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts