Krax Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Erm. Bra rock kanal sökes? Som man kan lyssna på datorn. Tipsa mig, och danke, thank you, tack du Bandit Rock 106.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag fattar inte/orkar inte fatta. Men för att svara på din fråga, spajdermän, efter att ha googlat så hittade jag ett annat forum där de frågade samma sak. Ingen visste riktigt heller, så en annan grabb googlade lite och fick fram det här: "Dags att lägga sig i debatten som mynnar ut i okunnighetens mecka. Reklamfilmerna för Rädda Barnen är det jag som har skrivit och regisserat. Liksom musiken som jag har producerat samt skrivit tillsammans med ett geni vid namn Ulf Magnusson. Det sångerskan (min fru Anna Göras Hanser) sjunger är "I love you". En ganska uttjatad fras i musik sammanhang, men sjunget på det desperata sätt det är (helt enkelt p g a att tonarten är på tok för hög för henne) adderar den existensbetingelse kärlek är för barnet. Just nu funderar jag på att göra en platta med denna konstellation. Vi får se hur det går med den saken." Tror det stämmer. Den finns! Nerved - I Love You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Usch, Vill inte skapa ny topic så jag tar det här. Vart kan man se alla Fjortisar på stan-filmerna? Jag har sökt på YouTube och GoogleVideo men inte hittat något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag söker en låt med Jerry Williams och man hör typ i låten Love you nåt sånt hörde den när jag var på Begravningen idag vill järna ha den nån som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag söker en låt med Jerry Williams och man hör typ i låten Love you nåt sånt hörde den när jag var på Begravningen idag vill järna ha den nån som vet vad den heter? Ingen som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Erm. Bra rock kanal sökes? Som man kan lyssna på datorn. Tipsa mig, och danke, thank you, tack du Krakow @ Spraydio Har inte lyssnat på den på ett tag men den dög förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag söker en låt med Jerry Williams och man hör typ i låten Love you nåt sånt hörde den när jag var på Begravningen idag vill järna ha den nån som vet vad den heter? Tar om den igen da Ingen som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Tar om den igen da Ingen som vet vad den heter??? Det finns ju hur många låtar som helst dom säger "Love you" i, lite mer specifik information om texten i den kanske? Så kanske det blir lättare för någon att hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det finns ju hur många låtar som helst dom säger "Love you" i, lite mer specifik information om texten i den kanske? Så kanske det blir lättare för någon att hjälpa dig. Men han säger nåt med Love You eller nåt sånt eller om det var Love together nåt sånt... Men jag kom ej ihåg vad dom sa vad låten hete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Men han säger nåt med Love You eller nåt sånt eller om det var Love together nåt sånt... Men jag kom ej ihåg vad dom sa vad låten hete Fråga någon som var på begravningen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag söker efter ett klipp på scrubs då vaktmästaren låsas hålla i en halv apa halv katt..eller nåt sånt han säger typ " This is lennon, half monkey half cat " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Söker låtnamn, artistnamn och genre till den första låten i deta videoklipp http://www.youtube.com/watch?v=ys619saUqJc...ser&search= Skriv gärna om ni vet namnet på någon annan låt i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Söker en hemsida/film som jag såg för många år sedan. Det var en ekorre som pratade skitfort och som visade massa bilder. Efter nästan varje mening sa han "Wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Darkwolf, är det möjligtvis "Moneybrother och Jerry Williams - Falling in love (with Christmas time)" du tänker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Söker en hemsida/film som jag såg för många år sedan. Det var en ekorre som pratade skitfort och som visade massa bilder. Efter nästan varje mening sa han "Wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee" ------------- Vad heter låten som spelas i det här klippet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 ------------- Vad heter låten som spelas i det här klippet? Guns N' Roses - Civil War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Söker en hemsida/film som jag såg för många år sedan. Det var en ekorre som pratade skitfort och som visade massa bilder. Efter nästan varje mening sa han "Wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee" Låter nästan som att du tänker på Foamy, dock är det en av hans kompisar som säger 'Wiiiiiieeee!' Foamys hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Låter nästan som att du tänker på Foamy, dock är det en av hans kompisar som säger 'Wiiiiiieeee!' Foamys hemsida Nope, det är det inte. Filmen jag tänker på är som ett bildspel. Det är bild på ekorren som byter sida av bilden då och då, och han pratar som sagt väldigt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nope, det är det inte. Filmen jag tänker på är som ett bildspel. Det är bild på ekorren som byter sida av bilden då och då, och han pratar som sagt väldigt fort. http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.php Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts