Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Vänta tills du hör den på radio eller nåt så du kan få fram lite mer fakta Låten är typ från 50-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Låten är typ från 50-talet Så du tror att vi ska veta vad låten från typ 50-talet där en kille och sen en tjej sjunger, heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Låten är typ från 50-talet Lyssna på radiostationer som sänder 50-tals musik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Så du tror att vi ska veta vad låten från typ 50-talet där en kille och sen en tjej sjunger, heter? Nej.... eller jo Ska leta då.. efter nå radio station.. Aki is the Bad guy Redigerad 26 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Men hur ska jag ta reda mer på den om jag inte vet va för låt det är? Du kan i alla fall säga vilken genre det är ? Punk, rock, hip-hop, pop ? Grupp, solo, ? instrument (gitarr, keyboard, trummor).....osv osv... så vi får någon sorts info... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Du kan i alla fall säga vilken genre det är ? Punk, rock, hip-hop, pop ? Grupp, solo, ? instrument (gitarr, keyboard, trummor).....osv osv... så vi får någon sorts info... Hittade låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hittade låten Vilken låt var det då? Och hur hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hade den på nån gammal skiva, vet dock inte vad den heter ska försöka ta reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hade den på nån gammal skiva, vet dock inte vad den heter ska försöka ta reda på det Det lär väl stå på baksidan av skivan? Om inte annat står det troligtvis då du stoppar i skivan i datorn. Eller du kanske lyssnar på vanlig cd-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Det lär väl stå på baksidan av skivan? Om inte annat står det troligtvis då du stoppar i skivan i datorn. Eller du kanske lyssnar på vanlig cd-spelare? Hade lite fel om låten, bara 1 kille som sjunger så är den från 60 talet http://www.youtube.com/watch?v=0ePTbiLiTqo HAha en ganska dum grej, kolla på andra kommentaren på youtube, där säger en kille "OMG awesome!!! that's like 50 years before I was born!!! LOOKs like something from a cartoon strip, surreal." 50 år?? 1960 + 50 = 2010 . Alltså är killen som skrev de där inte född än.. creepy.. Redigerad 26 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hade lite fel om låten, bara 1 kille som sjunger så är den från 60 talet http://www.youtube.com/watch?v=0ePTbiLiTqo HAha en ganska dum grej, kolla på andra kommentaren på youtube, där säger en kille "OMG awesome!!! that's like 50 years before I was born!!! LOOKs like something from a cartoon strip, surreal." 50 år?? 1960 + 50 = 2010 . Alltså är killen som skrev de där inte född än.. creepy.. JAAAH!11 HehehHEHEh, roooooooligt.. Käft nu Unter ditt spammande as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hade lite fel om låten, bara 1 kille som sjunger så är den från 60 talet http://www.youtube.com/watch?v=0ePTbiLiTqo HAha en ganska dum grej, kolla på andra kommentaren på youtube, där säger en kille "OMG awesome!!! that's like 50 years before I was born!!! LOOKs like something from a cartoon strip, surreal." 50 år?? 1960 + 50 = 2010 . Alltså är killen som skrev de där inte född än.. creepy.. "Thats LIKE 50 years before I was born". Like. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 "Thats LIKE 50 years before I was born". Like. Typ. Thats like 50 years BEFORE I was born. Alltså 50 år INNAN han var född. Exempel: Du föds år 2000. En bra låt görs år 1950, då är det 50 år INNAN du föddes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag undrar vad låten i rädda barnenreklamen heter? För det är väl en riktig låt? Min flickvän sa iaf att hon hade hört den på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Thats like 50 years BEFORE I was born. Alltså 50 år INNAN han var född. Exempel: Du föds år 2000. En bra låt görs år 1950, då är det 50 år INNAN du föddes. Får man fråga vart du vill komma med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Thats like 50 years BEFORE I was born. Alltså [TYP] 50 år INNAN han var född. Exempel: Du föds år 2000. En bra låt görs år 1950, då är det 50 år INNAN du föddes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag fattar inte/orkar inte fatta. Men för att svara på din fråga, spajdermän, efter att ha googlat så hittade jag ett annat forum där de frågade samma sak. Ingen visste riktigt heller, så en annan grabb googlade lite och fick fram det här: "Dags att lägga sig i debatten som mynnar ut i okunnighetens mecka. Reklamfilmerna för Rädda Barnen är det jag som har skrivit och regisserat. Liksom musiken som jag har producerat samt skrivit tillsammans med ett geni vid namn Ulf Magnusson. Det sångerskan (min fru Anna Göras Hanser) sjunger är "I love you". En ganska uttjatad fras i musik sammanhang, men sjunget på det desperata sätt det är (helt enkelt p g a att tonarten är på tok för hög för henne) adderar den existensbetingelse kärlek är för barnet. Just nu funderar jag på att göra en platta med denna konstellation. Vi får se hur det går med den saken." Tror det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag fattar inte/orkar inte fatta. Men för att svara på din fråga, spajdermän, efter att ha googlat så hittade jag ett annat forum där de frågade samma sak. Ingen visste riktigt heller, så en annan grabb googlade lite och fick fram det här: "Dags att lägga sig i debatten som mynnar ut i okunnighetens mecka. Reklamfilmerna för Rädda Barnen är det jag som har skrivit och regisserat. Liksom musiken som jag har producerat samt skrivit tillsammans med ett geni vid namn Ulf Magnusson. Det sångerskan (min fru Anna Göras Hanser) sjunger är "I love you". En ganska uttjatad fras i musik sammanhang, men sjunget på det desperata sätt det är (helt enkelt p g a att tonarten är på tok för hög för henne) adderar den existensbetingelse kärlek är för barnet. Just nu funderar jag på att göra en platta med denna konstellation. Vi får se hur det går med den saken." Tror det stämmer. Hmm. Okey. Konstigt. Hon sa iaf att dom spelade den på radion men hon hörde inte vad artisten/låten hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Erm. Bra rock kanal sökes? Som man kan lyssna på datorn. Tipsa mig, och danke, thank you, tack du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 JAAAH!11 HehehHEHEh, roooooooligt.. Käft nu Unter ditt spammande as. Käften själv, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts