Mr.Magic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag söker namnet på en raplåt där en rad går någonting i stil med "All ain't funny(?) in the land of milk and honey". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vad heter introlåten till Itzhaks Julevangelium? http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...07&a=714749 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Vad heter introlåten till Itzhaks Julevangelium? http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...07&a=714749 Metro Jets - Jingle Jang Redigerad 23 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Söker en (två) animerade filmer där streckgubbar har krig på skrivbordet i windows. Dom tar tag i pennorna som finns i ikonen för paint, tömmer papperskorgen och använder skräpet som vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Söker en (två) animerade filmer där streckgubbar har krig på skrivbordet i windows. Dom tar tag i pennorna som finns i ikonen för paint, tömmer papperskorgen och använder skräpet som vapen. Animator vs. Animation Animator vs. Animation II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Animator vs. Animation Animator vs. Animation II Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag söker ett program som är lika bra som Windows Movie Maker där man kan redigera film klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Sony Vegas borde väl funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Finns det något band vars namn kan föväxlas med "Bullet for my Valentine"? Jag syftar främt på "Valentine". Jag söker en låt som detta band (som jag förväxlat med B.F.M.V) har gjort. Svårt att beskriva den, men i början är det "mäktigt" elgitarr spel. 80-90-tals rock kan man säga. Jag tror även att denna låt används i en film med namn som också kan förväxlas med dessa bandnamn. Är jag helt ute och cyklar måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Finns det något band vars namn kan föväxlas med "Bullet for my Valentine"? Jag syftar främt på "Valentine". Jag söker en låt som detta band (som jag förväxlat med B.F.M.V) har gjort. Svårt att beskriva den, men i början är det "mäktigt" elgitarr spel. 80-90-tals rock kan man säga. Jag tror även att denna låt används i en film med namn som också kan förväxlas med dessa bandnamn. Är jag helt ute och cyklar måntro? My Bloody Valentine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Söker en låt kan ingenting om den bara att det är hip hop och att någon visslar i början.... nån som vet fast jag bara vet så lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Söker en låt kan ingenting om den bara att det är hip hop och att någon visslar i början.... nån som vet fast jag bara vet så lite? Juelz Santana - There It Go(The Whistle Song) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag söker tutorials/Guider till Sketchup 5, jag har googlat lite men hittar bara filmer där de förklarar verktygen och hur de kan användas. Jag skulle vilja ha lite tutorials till hur man gör en viss sak. Om någon vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag undrar va låten heter där typ en kille sjunger sen en tjej sen en kille ... vet inget annat. Jag hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag undrar va låten heter där typ en kille sjunger sen en tjej sen en kille ... vet inget annat. Jag hitta den Hörrö, Unter. Nu tycker jag att du ska sluta fjanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Hörrö, Unter. Nu tycker jag att du ska sluta fjanta. vadåra fråga bara efter en låt? Redigerad 26 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Juelz Santana - There It Go(The Whistle Song) Ja, så var det, tack. Redigerad 26 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) vadåra fråga bara efter en låt? Jo, men du får gärna försöka ta reda på lite mer om den. Vad tror du att dom sjunger? Det är som att skriva: Jag undrar vad låten heter där dom sjunger. Redigerad 26 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Jo, men du får gärna försöka ta reda på lite mer om den. Vad tror du att dom sjunger? Det är som att skriva: Jag undrar vad låten heter där dom sjunger. Men hur ska jag ta reda mer på den om jag inte vet va för låt det är? Redigerad 26 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Men hur ska jag ta reda mer på den om jag inte vet va för låt det är? Bög, haha skoja Vänta tills du hör den på radio eller nåt så du kan få fram lite mer fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts