Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Inget som vet vad låten som gick på en reklam för "Den nya succé serien, The House!" (Jag tror det var The House, eller var det någon ny serie dom börjat visa!) för Canal +? Reklamen kunna man även se på 4:an osv...

Låten gick något liknande "This could be our last hello goodbye! This could be our last..." Och jag tittade på länkarna RavenE la upp posten ovanför. Hittade den inte. :)

Och nej... det är inte "Hello Goodbye" med The Beatles. :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar igen:

Söker efter ett avsnitt av Scrubs där Todd (den perversa typen) lägger ut pennor på golvet så att sköterskorna ska böja sig fram för att plocka upp dom. Todd står bakom och ser att dom har string och säger "Thong!"

Någon som vet vilken säsong och avsnitt det är?

P-C tror att det kan vara säsong 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar igen:

Söker efter ett avsnitt av Scrubs där Todd (den perversa typen) lägger ut pennor på golvet så att sköterskorna ska böja sig fram för att plocka upp dom. Todd står bakom och ser att dom har string och säger "Thong!"

Någon som vet vilken säsong och avsnitt det är?

P-C tror att det kan vara säsong 1.

Well, jag antar det eftersom jag knappt sett säsong 1 men har sett 2an, 3an, 4an och 5an ett flertal gånger. Kan dock inte vara hundra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! :)

Frågar igen:

Söker efter ett avsnitt av Scrubs där Todd (den perversa typen) lägger ut pennor på golvet så att sköterskorna ska böja sig fram för att plocka upp dom. Todd står bakom och ser att dom har string och säger "Thong!"

Någon som vet vilken säsong och avsnitt det är?

P-C tror att det kan vara säsong 1.

Det är första säsongen. Ganska säker. :) Vet dock inte vilket avsnitt det är, men jag vet att i det avsnittet skröt JD om hur duktig han var på att analysera jämfört med Barbie.... Om du har första säsongen är det bara att söka! :) Annars kan jag ordna det när jag kommer hem till helgen! :)

Det är min och min wubbling Nighthawks låt ;)

Take That - Patience

Länkade hihohahi så du kan se om det är den men är rätt säker på att det är den. Skriv till mig på msn så....

Tack! :)

Det var den! :)

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är första säsongen. Ganska säker. :D Vet dock inte vilket avsnitt det är, men jag vet att i det avsnittet skröt JD om hur duktig han var på att analysera jämfört med Barbie.... Om du har första säsongen är det bara att söka! B) Annars kan jag ordna det när jag kommer hem till helgen! :P

Japp, du får gärna söka. Har inte haft tid att kolla något, och kommer inte att ha tid att kolla i helgen heller.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...