RavenE Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Vad heter låten i AXE-reklamen där en kille går runt med en sån där Klicker? Wiee.. sida hundra... Redigerad 10 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Vad heter låten i AXE-reklamen där en kille går runt med en sån där Klicker? "Gangster of Love" by Johnny "Guitar" Watson (Killen heter för övrigt Ben Affleck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 "Gangster of Love" by Johnny "Guitar" Watson (Killen heter för övrigt Ben Affleck) Ahh, tackar! Kan tipsa om dessa sidor: Reklammusik.se Reklammusik.se Observera, det är två olika sidor. Upptäckte dessa sidor efter ditt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Inget som vet vad låten som gick på en reklam för "Den nya succé serien, The House!" (Jag tror det var The House, eller var det någon ny serie dom börjat visa!) för Canal +? Reklamen kunna man även se på 4:an osv... Låten gick något liknande "This could be our last hello goodbye! This could be our last..." Och jag tittade på länkarna RavenE la upp posten ovanför. Hittade den inte. Och nej... det är inte "Hello Goodbye" med The Beatles. Redigerad 10 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag söker efter en typisk rix FM/radiolåt typ. Den heter typ Patient. Kan verkligen inte hitta nånting, nån som har förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Jag söker en låt från Scrubs S06E01 när JD blir bortrövad av bögar till Las Vegas så han kunde gifta sig med en av dom efter han hade däckat. Låten som spelas under själv "roadtrippen"? Ok Go - Here It Goes Again Redigerad 11 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Frågar igen: Söker efter ett avsnitt av Scrubs där Todd (den perversa typen) lägger ut pennor på golvet så att sköterskorna ska böja sig fram för att plocka upp dom. Todd står bakom och ser att dom har string och säger "Thong!" Någon som vet vilken säsong och avsnitt det är? P-C tror att det kan vara säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Frågar igen: Söker efter ett avsnitt av Scrubs där Todd (den perversa typen) lägger ut pennor på golvet så att sköterskorna ska böja sig fram för att plocka upp dom. Todd står bakom och ser att dom har string och säger "Thong!" Någon som vet vilken säsong och avsnitt det är? P-C tror att det kan vara säsong 1. Well, jag antar det eftersom jag knappt sett säsong 1 men har sett 2an, 3an, 4an och 5an ett flertal gånger. Kan dock inte vara hundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag söker efter en typisk rix FM/radiolåt typ. Den heter typ Patient. Kan verkligen inte hitta nånting, nån som har förslag? Det är min och min wubbling Nighthawks låt Take That - Patience Länkade hihohahi så du kan se om det är den men är rätt säker på att det är den. Skriv till mig på msn så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vad heter låten som är på 02:04 här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag söker länk till en film som postades i Dagens lol för ett tag sen. Först var det en person som slog lite på några trummor. Sen hade dom klippt ihop det ungefär som i den här filmen http://video.google.com/videoplay?docid=-2...4&q=beatbox. Efter det så gjorde dom likadant fast med ett piano. Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vad heter låten som är på 02:04 här? Styx - Domo Arigato Mr. Roboto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Ok Go - Here It Goes Again Tack! Frågar igen: Söker efter ett avsnitt av Scrubs där Todd (den perversa typen) lägger ut pennor på golvet så att sköterskorna ska böja sig fram för att plocka upp dom. Todd står bakom och ser att dom har string och säger "Thong!" Någon som vet vilken säsong och avsnitt det är? P-C tror att det kan vara säsong 1. Det är första säsongen. Ganska säker. Vet dock inte vilket avsnitt det är, men jag vet att i det avsnittet skröt JD om hur duktig han var på att analysera jämfört med Barbie.... Om du har första säsongen är det bara att söka! Annars kan jag ordna det när jag kommer hem till helgen! Det är min och min wubbling Nighthawks låt Take That - Patience Länkade hihohahi så du kan se om det är den men är rätt säker på att det är den. Skriv till mig på msn så.... Tack! Det var den! Redigerad 13 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jag vill veta vad låten i Cold case reklamen heter, dom sjunger något med. Om jag inte minns fel så är låten samplad på någon av Eminems låter på skivan The Eminem show. Hjälp pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Det är första säsongen. Ganska säker. Vet dock inte vilket avsnitt det är, men jag vet att i det avsnittet skröt JD om hur duktig han var på att analysera jämfört med Barbie.... Om du har första säsongen är det bara att söka! Annars kan jag ordna det när jag kommer hem till helgen! Japp, du får gärna söka. Har inte haft tid att kolla något, och kommer inte att ha tid att kolla i helgen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Japp, du får gärna söka. Har inte haft tid att kolla något, och kommer inte att ha tid att kolla i helgen heller. Jag kollar inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Sry för dubbelpost, men annars märker ingen nåt... Nån som har nån låt av "Neverstore"? Jag söker utan resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag söker en låt där texten slutar med "Forty-five" i nästan varje mening. Har för mig att bandet är indiskt eller något liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Den låten som är i början av filmen Gone in 60 seconds vad heter den har letat ganska länge och jag har inte kunnat lista ut vilken det är och ja jag har kollat i slutet av filmen efter låten men jag kan bara inte hitta den den låten som spelas allra först alltså när filmen börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad heter den låten i början på Jackass 2??? Den lunga som tjejen nynnar typ till, när de springer från djuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts