Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Officiella "Jag söker namnet till...-trådenSöker du efter en låt eller en film som du bara måste veta namnet till? Då har du kommit rätt. Varför jag gjorde topicen var för att en gemensam tråd kan öka chanserna till ett svar som någon söker efter. Använd gärna också sökfunktionen för att leta igenom äldre inlägg i tråden.------------------------------------------Regler§1.1 - Förklara ditt sökmål seriöst och så bra som möjligt, annars blir det svårare att hjälpa dig.§1.2 - Diskuttera gärna låtarna och titlarna som nämns men gå inte över "off-topic"-gränsen och håll topicens huvudmotto.§1.3 - Personen som inte följer reglerna kommer att anmälas till forumets administratörer för en vidare tillsägelse eller varning.§1.4 - Sist men inte minst – sök igenom tråden innan du frågar efter en låt/titel. Det är mycket troligt att du hittar det du letar efter i äldre inlägg.TipsOm du söker efter en låt där du vet ungefär hur den går, använd då Google. Exempel:"Hello! Is it me you're looking for?" ger resultatet Lionel Richie med låten "Hello"."Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop" ger resultatet Scatman John med låten "Scatman (Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop)"."Broken glass everywhere. People pissin' on the stairs..." ger resultatet Grandmaster Flash med låten "The Message". Har du frågor och synpunkter angående tråden? PM:a mig! Redigerad 18 december, 2015 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=24768 Kan man ha två officiella trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tror det här är sjuttonde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) *Borttagen* Redigerad 23 oktober, 2015 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kör på den här och lås den andra. Hur fick du den klistrad Arman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kör på den här och lås den andra. Hur fick du den klistrad Arman? Jag har mina skills, vettu... att kontakta crews... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kör på den här och lås den andra. Hur fick du den klistrad Arman? Nån mod pinnade väl den. Har funnits många "offeciella", men alla har struntat i dom, men vi kör på den här. Bra jobb Arman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vad heter låten och artisten man ser på 3 (telefonen 3) reklamen, då man ser en tjej dansa i en telefon typ... Hon sjunger typ "you are the one, the one...*nånting..* Tacksam för svar! Redigerad 21 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 "Smoke On The Water" På svenska.. Vet någon vad den heter ? Den heter iaf inte "Rök på vattnet eller Rök över vattnet".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den heter iaf inte "Rök på vattnet eller Rök över vattnet".. Ehrm, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 "Smoke On The Water" På svenska.. Vet någon vad den heter ? Den heter iaf inte "Rök på vattnet eller Rök över vattnet".. Sa det i förre topicen, säger i denna med. "Snörök på fjället." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Sa det i förre topicen, säger i denna med. "Snörök på fjället." Tack =) Men jag har för mig att det finns ett till band som gjort den bättre.... Ett band som har gjort mera kända rocklåtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tack =) Men jag har för mig att det finns ett till band som gjort den bättre.... Ett band som har gjort mera kända rocklåtar... Då vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Då vet jag ej. Vet någon annan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Orkar inte dra upp den gamla tråden, hittade nyss låttitlen som söktes: Overseer - Velocity Shift (om nån nu bryr sig ) Redigerad 21 maj, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad heter låten och artisten man ser på 3 (telefonen 3) reklamen, då man ser en tjej dansa i en telefon typ... Hon sjunger typ "you are the one, the one...*nånting..* Tacksam för svar! Elena (helena) heter hon. Är greklands bidrag i Melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad heter "Damn I wish I was a lesbian"-låten? Och vem har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Söker efter en låt som jag hörde när jag hade musik på högstadiet. Det var en technolåt där någon munk eller liknande sjöng. Vet absolut ingenting om låten förutom att det är en munk som sjunger och att det är techno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad heter låten som de spelar i johnny english när de visar när han dansar på toaletten på film vid kröningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad heter "Damn I wish I was a lesbian"-låten? Och vem har gjort den? Hello Saferide - My best friend Text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts