Guest tobiasnilsson4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hej Ska titta på en ny moped imogron, det är en Yamaha DT50 mx 1991. Någon som har tips på några vanliga fel som jag ska titta efter? Tobias Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Huh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vem vill hjälpa dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest tobiasnilsson4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vem vill hjälpa dig? Du kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Du kanske? Ha aldrig i mitt liv att jag skulle hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tobbe: Köp en Suzuki RG125 å va glad . (ärligt talat, du gnäller över otrevligt folk här, själv är du inte så värst pigg på å vara trevlig (MSN) ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest tobiasnilsson4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ha aldrig i mitt liv att jag skulle hjälpa dig. Säker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Säker? Ja. Du behöver inte ställa så dumma frågor och sedan kan du dra härifrån. Ingen vill ha dig här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Du får nog ut mer av att fråga på någon annat forum/sajt... för som jag förstått så är du inte särsklit omtyckt här.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 hmm.. jadu.. Du kan ju först spionera på Personen du köper ifrån o kolla vad hans föräldrar heter(ifall det skulle vara nått fel o du vill lämna tillbaka moppen) och vad han brukar äta kanske kan snacka ner priset lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest tobiasnilsson4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tobbe: Köp en Suzuki RG125 å va glad . (ärligt talat, du gnäller över otrevligt folk här, själv är du inte så värst pigg på å vara trevlig (MSN) ) Var det dig jag chattade med innan? Men det var inte riktigt en Yamaha du hade va? Håll dig till topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest tobiasnilsson4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 hmm.. jadu.. Du kan ju först spionera på Personen du köper ifrån o kolla vad hans föräldrar heter(ifall det skulle vara nått fel o du vill lämna tillbaka moppen) och vad han brukar äta kanske kan snacka ner priset lite Nu var du rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har du något emot Moppetråden eller? Om inte - använd den i fortsättningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har du något emot Moppetråden eller? Om inte - använd den i fortsättningen. Där sa du nått. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts