Foka Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Okej. Jag har köpt upp hela jäkla stan, gjort alla uppdrag... utom det där telefonsamtalet där man ska döda gängmedlemar. Jag har kommit till den tredje, men det är tammefan omöjligt att göra hinna med resten. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Det första du gör är att ta vapnena som finns i trädgårn bredvid PCJ:n som står hyffsat nära dig, sen tar du den och åker till tavlan där den första står, sniprar ner honom, åker till nästa och tar antingen M4, M60, minigun eller rocket launcher och spränger bilen, sen åker du till nästa och skjuter antingen båda två med rocket launcher eller bilen först eller vice versa, sen åker du bara och spränger båten snabbt som f*n. Jag klarade det på första försöket med typ 4 minuter kvar. (Det kanske finns några fler du ska döda, men dom har jag glömt bort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Tack Det ska jag testa tror jag minnsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Haha, första ggn jag körde det uppdraget blev det buggit... jag sköt upp alla skott på den första gubben.. men han dög inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag fucka det uppdraget många gånger.. klara inte när de va 2 st.. men d va innan jag hitta bazookan...=) då funka d fint...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Ni snackar om "Cap the collector" va? Ett av de enklaste updragen jag kört... Jag dödade totalt 2 sonny-gangstrar+livakter (2 vardera) Sedan var missionet slut! Gjorde det antagligen jävligt snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag tror inte dom gör det, men kanske om 3:e Assasination-uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Ni snackar om "Cap the collector" va? Ett av de enklaste updragen jag kört... Jag dödade totalt 2 sonny-gangstrar+livakter (2 vardera) Sedan var missionet slut! Gjorde det antagligen jävligt snabbt... ´Dom snackar om Autocide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts