Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kanske nån Aerosmith låt... I don't wanna miss a thing eller Dream on Creed med One last Breath är med riktigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag vill inte begravas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) *Skjuter skribb i pannan, och lämnar han i sjön* ONTOPIC: Scott McKenzie - San Fransisco Redigerad 7 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Fiolspelandet i Requiem For A Dream, så vackert. Eller Don't Cry med Guns N' Roses. Eller Estranged med samma band, eller Novmeber Rain med samma band. Redigerad 8 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Om jag hade dött nu hade jag velat att Metallica skulle lira något grymt To live is to die eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Misfits - Last Caress. Kanske i ett då lite lugnare tempo med akustiska guror och annat trevligt... samt något förändrad text, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nån bra låt med John Lennon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Antagligen Olinda's nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Om jag hade dött nu hade jag velat att Metallica skulle lira något grymt To live is to die eller något The unforgiven 2 hade inte suttit helt fel isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 The unforgiven 2 hade inte suttit helt fel isåfall Joo den är kass ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 "Hide away" med Laleh. Jävligt fin låt... Eller "Han tuggar kex"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ramones "The KKK" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 LOK - Skrubbsår LOK - Sug min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Magnus Uggla - I Himmelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Band of Brothers theme med Mikael nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Ingen aning men jag skulle inte ha nåt sorgligt, jag hatar begravningar all jävla sorglig musik skulle vilja ha nåt som gjorde alla glada igen (för jag får hoppas att dom är ledsna när jag dör) edit: Antagligen Olinda's nya har ändrat mig, håller med mystic (:!!! Redigerad 10 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Led-Zeppelin-Stairway to heaven Led-Zeppelin-thank you the beatles-let it be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts