leftbehind Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 My Friend of Misery, det är en stor del som Jason gjort av den låten, dels för att hedra Jason, sen för att den är grymt bra. Eller Nothing Else Matters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 När jag dör så vill jag inte att folk ska sitta och gråta. Jag vill att de ska vara typ... halvglada. Skoja. Jag vill dock inte att de äter "begravningstårta"!!! Usch... En låt till: Don't stop, never give up med SClubSeven Den är så dålig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag hade velat att cliff skulle spela pulling teeth Nej men jag har skrivit i denna tråd ett par gånger innan Vettefan varför men bäst att vara tyst nudå.. jaha ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Ben E. King - Stand By Me Roy Orbison - In Dreams The Drifters - There Goes My Baby Eller nåt annat.. Redigerad 23 maj, 2005 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nej, nu vet jag... Phil Collins - In the Air Tonight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 David Bowie - Rock N Roll Sucide eller Space Oddity (om man skippar det halvglada gitarrplingandet som kommer in nån gång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Phil Collins - In the Air Tonight. Ja!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Metallica - st.anger ¨ "Saint anger round my neck , saint anger round my neck , he never gets respect , saint anger round my neck" Eller det kanske inte skulle passa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ben E. King - Stand By Me Ja den är så grym älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ghetto Gospel - 2pac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Guns N' Roses - November Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kiss - Detroit Rock City Schnappi - Das kleine krokodil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Prince - Sexy Motherfucker skulle inte sitta fel heller... hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ingen aning, nåt sorligt skit antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 MAirlyn Manson - THe reflecting god eller irresponsable hate anthem.. ey, pkz skulle du VERKLIGEN vilja ha schanppi på din begravning? omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Just nu så säger jag nog bare naked ladies - if i had a million dollars men det är nog för att det är den låten jag lyssnar mest på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) 3 Doors Down - Here Without You (Gör mig tårögd varje gång. Får tankarna att sprudla) Eller så skulle det vara Enya - Only Time (Måste vara en av de finaste låtarna i världen) Enya är så jävla ägig(heeh) And who can say were the road goes, only time ida da di dadidada http://www.wtc.kojv.net/wtc-memory.swf :'( Ifall du är känslig så kolla inte på filmen Enya-Only Time blir det nog på min begravning Redigerad 27 juni, 2005 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) The Perishers - My Heart Enya - Sail away UNKNOWN - 2 Rights make 1 Wrong EDIT: "me hart"?? Redigerad 27 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 The Beach Boys - Calafonia Dreaming.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Får man ha en låt på sin begravning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts