Pico Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) The Memory Remains, höhö. Eller kanske Carpe Diem Baby. Redigerad 21 maj, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Eller denna glömde jag. Black Sabbath - Changes. Världens mest underbara låt :'( I feel unhappy I feel so sad I lost the best friend That I ever had She was my woman I loved her so But it's too late now I've let her go I'm going through changes I'm going through changes We shared the eve's We shared each day In love together We found a way En sådan vacker text Redigerad 21 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 "Johnny Cash - Hurt" kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Metallia - Fade to Black eller Metallica - My friend of Misery Lyssna istället på Dark Tranquillitys version av My Friend Of Misery =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Möjligtvis Dexys Midnight Runners - Old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ken - Rök brajja? (FETING IRONISK) .. Nej men kanske nån 2 pac låt skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Mikael Wieh - flickan och kråkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Beatles-StrawBerry Fields forever kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond, perhaps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Terry Jacks- Seasons in the sun :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Band of Brothers Theme - Michael Kamen Man ryser när man hör den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vanlig musik; Ozzy Osbourne - Dreamer eller John Cale - Hallelujah Rapp; Fjärde Världen - Den där känslan Jag lovar dig, rapp är min luft, utan luft ligger jag på bår, i en bår hamnar jag underjord, underjord har jag alltid varit, shit när var det jag dog? Redigerad 21 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hero of the day eller som Topp3, To live is to die =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond, perhaps? Väldigt bra val! The Clash - Death Is A Star skulle också vara fint...men ändå inte särskilt passande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Mikael Wieh - flickan och kråkan W0rd! Älskar den! Och... Den där Winnerbäcklåten... "Kom ihåg mig" eller nåt heter den va? När det blirvarma sommarda'r, kom ihåg mig då, kom ihåg mig då När vinterisen ligger kvar, kom ihåg mig då, kom ihåg mig då... Den är svängig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Kom ihåg mig då, heter den. Ja, den är bra. Vet inrte vilken låt skulle vilja haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hero of the day Håller me eller typ OPM - Heaven Is A Halfpipe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Blackhole Sun med Soundgarden. Det är grejer det! Kanske inte så passande begravningsmusik, men vadfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Franz Ferdinand - Come on home Mycket fin låt! Redigerad 22 maj, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince med Summertime - and I want eeeverybody to get up and dance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts