Tija Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Den där låten där hon sjunger "Damn, I wish I was a lesbian" är härligt gungig med. Den kan man spela för att reta mina homofobiska morföräldrar på min begravning, ifall de lever då... (Cause they wont find out til' it's too late... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja ha In Flames - The Quiet Place eller kanske In Flames - Cloud Connected (Var helt seriös inget går upp mot en skön rocklåt ) Mvh D Redigerad 20 maj, 2005 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Man måste planera sin framtid. Jag menar, det finns 25-åringar som ställer sig i gammelmansvårds-kö... Vissa tycker så...jag planerar helst inom en lite kortare framtid...kan man säga så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Eddie Meduza - Fisdisco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Frank Sinatra - That's Life... skulle ge lite kontrast åt det hela, och den är ju svängig och fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kanske Seemann med Nina Hagen feat. Apocalyptica. Har ingen egentligen anknytning till någonting, men tuff är den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Band of Brothers Theme - Michael Kamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Beck - Lost Cause Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Elton John - The Lion King - Circle Of Life Band Of Brothers - Main Theme 2Pac - Until The End Of Time Rank 1 - Such Is Life ( Such is life ... feel it ... i see it .... open the door and i will be here im here .... ) så grym Dom skulle jag vilja ha ... kommer komma på fler senare men det är ändå grymma låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Elton John - The Lion King - Circle Of Life Jaaaa! Hur kunde jag glömma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Man måste planera sin framtid. Jag menar, det finns 25-åringar som ställer sig i gammelmansvårds-kö... Jag känner en som går stenhuggeri och han håller på med att göra sin gravsten Ontopic; Skulle nog vilja ha GooGooDolls - Iris på min begravning Redigerad 21 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det beror helt på dödsorsak. Hade jag blivit mördad så kanske To live is to die sitter fint likaså om jag dog naturligt. Men hade jag gjort självmord eller något sånt ski så Metallica - Fade to black. Återkommer nog i denna tråd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Evanescence - Hello Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 3 Doors Down - Here Without You (Gör mig tårögd varje gång. Får tankarna att sprudla) Eller så skulle det vara Enya - Only Time (Måste vara en av de finaste låtarna i världen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Marilyn Manson - Sweet Dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tennessee Ernie Ford - sixteen tons den lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Skicka låten... Orka skriva allt igen... Jag edita bort det jag skrev för jag fattade fel . Va? vadå skicka låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Metallica -Orion hade inte suttit fel heller ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Metallica - Nothing Else Matters skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nothing else matters eller The unforgiven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts