Elander Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Ja,Om du skulle dö och du visste om det innan typ av en sjukdom,vilken låt skulle du vilja ha på begravningen då??? Själv så skulle jag vilja ha......L´amour Toujours (L´amour vision) Redigerad 20 maj, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ja,Om du skulle dö och du visste om det innan typ av en sjukdom,vilken låt skulle du vilja ha på begravningen då??? Själv så skulle jag vilja ha......(TÄNKER)#Skriver sen# Brooklyn bounce - x2x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Om jag nu skulle dö av sjukdom så... Tupac - The Good Die Young Eller kanske, Tupac - R U Still Down?(Remember Me) Redigerad 20 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Black Jack - Inget kan stoppa oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Metallica - To Live Is To Die eller något fint stycke klassisk musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 *Flyttar* I Buffy ansnittet "Tabula Rasa" finns det någon låt på slutet som är ganska sorglig/vacker. (När Tara upptäcker att Willow använt sig av magi igen och packar ihop sina lådor och sticker.) Tror artisten heter något med Michelle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Komm susser todd Eller Kanon D-Dur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Om jag nu skulle dö av sjukdom så... Tupac - The Good Die Young Eller kanske, Tupac - R U Still Down?(Remember Me) Hahahahahahaha!!! Du har inga gränser! Only Tupac!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Die My Bride - Murderdolls Going To Hell - Frankenstein Drag Queens From Planet 13 ja.. ja va seriös nu faktiskt inte för att nån skulle spela dom på min begravning.. men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 3 Doors Down - Here By Me Mötley Crüe - You're All I Need Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 I Buffy ansnittet "Tabula Rasa" finns det någon låt på slutet som är ganska sorglig/vacker. (När Tara upptäcker att Willow använt sig av magi igen och packar ihop sina lådor och sticker.) Tror artisten heter något med Michelle... Kollade upp. Michelle Branch - Goodbye To You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Jag vill ha: Scorpions - Still loving you Queen - Show must go on (för det måste den, även utan mig) DJSammy - Heaven (ni vet den där "Baby, you're all that I want, when you're lying here in my arms I'm finding it hard to believe, we're in heaven...") Queen - Bohemian Rhapsody Nirvana - Something in the way Ja, nu kan ni säga det till mina anhöriga ifall jag skulle dö... I och för sig har jag skrivit upp dem på en liten lista, så det ska nog inte vara några problem... Redigerad 20 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Metallia - Fade to Black eller Metallica - My friend of Misery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Chesney Hawks - I am the One and Only? ( ) Nejrå men kanske second run-seasons in the sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Eric Clapton - Tears in Heaven, eller kanske inte alla hade nog blivit mer ledsna. Säger väl Ramones - Posion Heart. 1000 posts nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Kom på en till. Buffy Summers (Sarah Michelle Gellar) - Life's A Show Från avsnittet Once More With Feelings naturligtvis... Edit: Mer från samma. Spike/William the Bloody (James Marsters) - Rest In Peace Redigerad 20 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Är det bara jag som försöker att tänka så lite som möjligt på sin egen död/begravning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Är det bara jag som försöker att tänka så lite som möjligt på sin egen död/begravning? Man måste planera sin framtid. Jag menar, det finns 25-åringar som ställer sig i gammelmansvårds-kö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Die My Bride - Murderdolls Going To Hell - Frankenstein Drag Queens From Planet 13 ja.. ja va seriös nu faktiskt inte för att nån skulle spela dom på min begravning.. men ändå Skicka låten... Orka skriva allt igen... Jag edita bort det jag skrev för jag fattade fel . Redigerad 20 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Turbonegro - Wasted Again... eller inte. Kanske Jet - Move on Ja, den skulle vara riktigt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts