Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Superplay tycker jag har börjat bli lite boring tidning(ialf vad jag tycker) så det är bra när en ny speltidning som Replay(eller vad den nu heter) har kommit ut och det verkar vara en bra tidning och så är Super Plays Thomas Winhborg(stavning?) med där(tycker att han e duktig ) Bara så ni vet /Mr Wise Guy Redigerad 20 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tycker nästan det är lite onödigt att köpa speltidning då det mesta finns att läsa på nätet. Men det är väl som med alla andra tidningar, känslan att bläddra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har ni läst Player1? Den äger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har ni läst Player1? Den äger hårt! Har aldrig köpt den och på det viset läst den, har enbart tittat igenom något nummer, vad är det som är så speciellt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Reset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Reset? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Reset? Jaså var det så den hette jaja men det är iallafall en bra tidning Har ni läst Player1? Den äger hårt! cool.gif Jo har köpt två nummer o det är en rätt okej tidning Man blir mer sugen på att köpa spelen om man läser det från en tidning, vet inte varför men så är det för mig Redigerad 21 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 PC Gamer är ju fortfarande the one and only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 PC Gamer är ju fortfarande the one and only. Fast deras forum kommer från gratisforum.se, (samma som mitt). Borde inte dom skaffa ett proffsigt forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Player 1 rekommenderas hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Fast deras forum kommer från gratisforum.se, (samma som mitt). Borde inte dom skaffa ett proffsigt forum? PC gamer har phpBB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 PC gamer har phpBB. Gratisforum.se använder phpBB gratisforum.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Gratisforum.se använder phpBB gratisforum.se Vad är det för "oproffsigt" med phpBB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det här forumet är ju bättre. Man kan t.ex se senaste ämnet och man kan bestämma att bara medlemmar kan skriva in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Fast deras forum kommer från gratisforum.se, (samma som mitt). Borde inte dom skaffa ett proffsigt forum? Orka bry sig om forumet när det är Sveriges största (och bästa) speltidning som ligger bakom. Forumet är jävligt kul även om det har blivit lite spammat på sistone (läs "övermycket"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Var det inte dit gamle Bennet tog vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Var det inte dit gamle Bennet tog vägen? Jo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts