p-c-2 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hej, jag vill gärna ladda hem detta klipp plats nr 3, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Testa högerklicka på den med musen och sedan "Spara Som", har inte tittat vad det är du vill tanka hem men ifall det är warez så ber jag om ursäkt för min tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Testa högerklicka på den med musen och sedan "Spara Som", har inte tittat vad det är du vill tanka hem men ifall det är warez så ber jag om ursäkt för min tråd. Gå ner nästan längst ner och kolla på överrumplande målgest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vet inte hur man laddar ner det, men räcker det inte med att se det direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vet inte hur man laddar ner det, men räcker det inte med att se det direkt? Nej jag vill ha ljuden på min mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Skaffa nåt program som kan spela in alla ljud som hörs i dina hörlurar. T.e.x. Ljudspelaren i Windows. Annars kan du ha kul på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Skaffa nåt program som kan spela in alla ljud som hörs i dina hörlurar. T.e.x. Ljudspelaren i Windows. Annars kan du ha kul på google. Funkade inte med windows grejen och real encoder fattar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nån? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 . http://qstream-wm.qbrick.com/00607/100_3.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Funkade inte med windows grejen och real encoder fattar jag inte. Klippet är streamat så du kan inte ladda hem det som en vanlig fil. Ljudinspelaren funkar alldeles utmärkt om du går in i inställningarna och väljer att den ska spela in det som du hör genom högtalarna. Redigerad 21 maj, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Klippet är streamat så du kan inte ladda hem det som en vanlig fil. Ljudinspelaren funkar alldeles utmärkt om du går in i inställningarna och väljer att den ska spela in det som du hör genom högtalarna. Det går visst, klicka på länken som jag skrev och tryck "Spara som..." i WMP. Edit: Det gick ju inte alls, kollade inte förut Redigerad 21 maj, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts