BroDD Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 "bråkar" me en på msn om vilken färg currysås har... hon säger brun men ja säger gul... currysås e väll gul? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Fan,de beror på hur mycke curry man har i men jag skulle nog säga att den e gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) "bråkar" me en på msn om vilken färg currysås har... hon säger brun men ja säger gul... currysås e väll gul? eller? Fan vet jag... EDIT: Fråga DIN mamma eller något sånt Redigerad 20 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Våde och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Haha rolig tråd.. Mer sånt här. Gul är den. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Klart som fan att den är gul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vette fan, har ätit det men tänkte nog aldrig på färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Gul-brun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 GUL! eller tja... Om det är änna mörk där currysåsen står så blir den i.o.f.s. mörkgul och det kan betraktas som brunt... JA, det finns en förklaring på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Typ gul-aktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag vet inte riktigt, men jag hade en ljuslila tröja på mig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Gul blir den iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Gul. Klart som korvspad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Yellow like a chicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vote: Gul som solen! Brun...? Är din kamrat möjligen färgblind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Gul är den ju. Varför skulle den vara brun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kryddan curry är gul. därför blir ofta currysås gul.. brun är den bara på mcdonken, vad jag vet. och det stället ska man inte ha som mall för vad som är normalt och riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Riktig Curry är lite gulbrun :/ Inte större del av någon färg typ lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts