GiZmo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag vill ha video! Och det vill jag me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 På vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 DIN STOR SVÄVARE FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men den är inte så mkt större än den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men den är inte så mkt större än den förra. Vi vill se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ok i morgon då. för nu orkar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vi vill se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mmm visst emn jag behöver hjälp först. Vilket är bäst att ha ett stort hål eller 5 små under kudden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hål 1 är ju rätt för stort. Kör på 5 mindre hål, bättre tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Med för stort hål kanske man riskerar att den inte lyfter upp sig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Nu kan ni tanka den ny filmen här! ingen som har gjort nån svävare. Redigerad 23 maj, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om ja ghade haft en fungerande motor+batteri så hade jag gjorde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ok men gör som mig har du ingen radiostyrd bil att plocka sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det märks att det finns mer lyftkraft när den bara hoppar upp i starten. Ska du prova med större kudde? Och du kanske kan lägga batteriet ovanpå den så att den är självgående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Med för stort hål kanske man riskerar att den inte lyfter upp sig alls. Omfg, trodde jag var inne i sextråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Snygg funderar på att bygga en egen nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det märks att det finns mer lyftkraft när den bara hoppar upp i starten. Ska du prova med större kudde? Och du kanske kan lägga batteriet ovanpå den så att den är självgående? Jag vet inte om jag ska göra en störrre kudde eller fler hål så det blir mindre friktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag vet inte om jag ska göra en störrre kudde eller fler hål så det blir mindre friktion. Gör en liten mojäng att lägga batteriet i, och prova med en större kudde. Jag kan tänka mig att många små hål kan vara bättre än ett stort, men jag tycker att du ska prova med ett stort också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ok Gjort nåt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts