Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jo den fungerar. får fixa utseendet sen. det viktigaste är att den fungerar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nu kan ni tanka en film där svävaren är igång och fungerar. tryck här-----> press rulla ner och välj free Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hehe, den rörde ju på sig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jupp visst rör den sig. men jag har ingen fläkt som driver den framåt ännu fixar det imorn kanske då jag oxå tänkt göra den lite större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nu kan ni tanka en film där svävaren är igång och fungerar. tryck här-----> press rulla ner och välj free Bra jobbat grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tack Får se om ni kan få se en lite finare imorn-tack o go natt eller kanske inte ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Duktigt! nu måste jag sätta igång min egna svävare bara för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur svänger du? Rycker du i sladdarna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har två smä fläktar där bak om jag vill svänga så ger jag mindre ström åt en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Gör ett litet hål i kudden, där in under, vilket minskar friktionen, eftersom att luften tar den vägen ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag gjorde en liten ritning på hur jag tänkte... Det blåa är lyftkraft och det röda fyller kudden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har typ 7 hål under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Du kanske skulle kunna arbeta vidare på projektet, ovh göra en stor svävare, alltså ungefär 1 meter lång, eller nåt liknande. En sådan motor som du har, är ganska stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jo jag har en stor bit frigolit jag ska bygga med i morrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jo jag har en stor bit frigolit jag ska bygga med i morrn. Mmm, pie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ni som har gjort eller håller på med svävare kan väll visa era byggen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Blev fett inspirerad, ska också bygga svävare om jag hittr nån bra fläkt typ hårfön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Blev fett inspirerad, ska också bygga svävare om jag hittr nån bra fläkt typ hårfön Du kan ju försöka Håller på att ladda ner filmen... ska nog inte bygga en svävare, man bor ju i jönköping.... iof skulle man kunna åka hem till skillingaryd... men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nu har jag fixat min lite större svävare. och den fungerar utmärkt om jag bara hade en större bit frigolit så skulle jag kunna göra den större för motorn har mycket lyft kraft kvar. men nu när det fungerar med de små svävarna så kanske man ska börja med en stor. men broblemet är motorn har ni nått tips på en bra motor som orkar lyfta typ en svävare på 1x1meter och en person på. jag vet att det fungerar meden lövblås eller typ 3 damsugar motorer men det blir dyrt att skaffa. så jag behöver tips bå en stark och bilig motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nu har jag fixat min lite större svävare. och den fungerar utmärkt om jag bara hade en större bit frigolit så skulle jag kunna göra den större för motorn har mycket lyft kraft kvar. men nu när det fungerar med de små svävarna så kanske man ska börja med en stor. men broblemet är motorn har ni nått tips på en bra motor som orkar lyfta typ en svävare på 1x1meter och en person på. jag vet att det fungerar meden lövblås eller typ 3 damsugar motorer men det blir dyrt att skaffa. så jag behöver tips bå en stark och bilig motor. Jag vill ha video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts