Ceone Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,647939,00.html Vad tycker ni om det? jag tycker det är helt värdelöst eftersom dom precis släppt nintendo DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Skitful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tror knappast att den kommer att den kommer se ut så men som sagt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Så otroligt ful och fantasilös. Men ändå lite retro över det hela. Inget jag kommer köpa i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Värdelöst när dom precis släppt ds? DS och GBA är inte samma konsoler. På en GBA Micro kommer man ju kunna spela samtliga GBA, GBC och GB-spel. (En DS klarar bara av DS och GBA-spel) Och så är den sådär lagom extremt liten så man kan ha den i fickan oavsett om man planerat att använda den eller inte. Så jag tar hellre med en sån och spela med på tåget än att spela nåt skitspel på mobilen. Hoppas bara den blir hyfsat billig, för då blir den ett självklart köp! Kolla den här bilden föresten. Mirco är verkligen ingen överdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Är den så liten??? Fy tusan Redigerad 21 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag köper den om den kostar 400 kr. Max! Annars är det bara onödigt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kolla den här bilden föresten. Mirco är verkligen ingen överdrift. Den var mycket mindre än vad jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Wtf. retro ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts