alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Måste installera om mitt gta har moddat sönder det så senare så kanske jag har fixat det Redigerad 30 maj, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Härhammer.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Mmm bra kanske lägger upp den fungerande på onsdag får inte spela på tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Gjorde en ägg planta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Gjorde en ägg planta.. HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Gjorde en ägg planta.. Ser inte ut att vara särskilt svår ut att göra i 3dsmax... men var fin, det enda jag inte fattar e varför du visar en sån bild på ett GTAforum det finns liksom ingen kopling mellan en egg planta o gta :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 För det första så är den inte gjord i 3dsmax.. och för det 2915493 så kan man använda den till att slå någon med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska man lägga in en eggplanta på typ 15000 bar för att slå någon med det är lite slöseri tycker jag på det antalet polys kan man ha 4 st av mina vapen.... verkar väldigt onödig till gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts