alexzander Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) På pennan inte i spelet EDIT:Do'h Ny sida EDIT2: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Bild_01.JPG Redigerad 27 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Denna?? edit adda mig på msn så kan vi prata jeppe_lundin@hotmail.com edit två snyggt Redigerad 27 maj, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Utan "trådarna",Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Tack Paint EDIT: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Bild_02.JPG EDIT2: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Bild_03.JPG Redigerad 29 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Titta ner .I .I \/Vapen_packet.zip Redigerad 29 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Nice bra jobbat. edit: testa nyss i spelet mkt bra Redigerad 29 maj, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nice bra jobbat. edit: testa nyss i spelet mkt bra Tack! *flin* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Här är text filen så de heter rätt namn.american.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) En ny hammare och en fråga är det coll filer till vapnena?? Redigerad 29 maj, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det är dff filer till vapnena et är dff filer till vapnena t är dff filer till vapnena är dff filer till vapnena r dff filer till vapnena dff filer till vapnena ff filer till vapnena f filer till vapnena filer till vapnena iler till vapnena ler till vapnena er till vapnena r till vapnena till vapnena ill vapnena ll vapnena l vapnena vapnena apnena pnena nena ena na a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men dah skriv inte om du inte vet vad du pratar om klart det är dff filer till alla modeller men frågan var om det var coll filer också som till husen så om jag gör en hammare som är störrre än den vanliga hammaren så vill jag ju att den ska vara så stor inte bara se så stor ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nån som kan texturera detta vapen.m16.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Kollade runt i vc mappen och hittade weapons.col skicka hammaren i skp format så lägger jag upp den i col format ok? Redigerad 30 maj, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Här men vart ska man lägga denhammare2.skp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kollade runt i vc mappen och hittade weapons.col skicka hammaren i skp format så lägger jag upp den i col format ok? Ja, det är kollisionsfilerna du hittade. Modellfilerna är i dff format. Altså: Kollisionsfiler: Col Modellfiler: Dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet ej vart man ska lägga den men jag ska leta runt på internet och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) *bårta* Redigerad 30 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ok kan du skicka dff:en så att jag kan kolla ifall det funka?? Redigerad 30 maj, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts