Jesper Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jo det har jag märkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Snygga! Specielt flaskan! Vad har du gjort dom i? SketchUp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Japp får se om jag fixar in dom eftersom ingen annan gör det. Men då måste jag tanka ner alla program igen tog nyss bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. jag kan men vänd alla blåa så att dom är den normala färgen sen kan jag göra det ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Det är rätt bara jag som målat den grå och blå Om det är nån modell ni vill att jag ska göra skriv det här om jag får tråkigt nån mer gång. Redigerad 25 maj, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är rätt bara jag som målat den grå och blå Om det är nån modell ni vill att jag ska göra skriv det här om jag får tråkigt nån mer gång. Mm vart jättesnyggt men kan du inte göra typ en halvflaska som ersätter kniven eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Min pappa har tatt bort programmen jag behöver för att göra 3ds till dff så nån annan får göra det ledsen jesper men jag kan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Haha shhit! smart ide!! måste säga att dom var skiit grymaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tackar!! Jo visst kan jag fixa en halv flaska. Ok då får jag väll instalera alla program igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Typ så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Typ så här??? Ser ju bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hej nu har jag fixat in dom. om nån vill göra några finare texturer kontakta mig. för de som är nu är inte så bra.Jesper.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Snyggt precis så där ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ok då är det bara och tanka alla tre vapnena finns i zip filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Hej nu har jag fixat in dom. om nån vill göra några finare texturer kontakta mig. för de som är nu är inte så bra. Skulle inte nån kunna ta screenshots av dom ingame o sätta in här ? Det skulle ju sitta fint isf ! Snygga modeller förresten ! Redigerad 26 maj, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Snyggt! jag kanske kan fixar texturena... Redigerad 26 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ok gut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) *LOST* Redigerad 28 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 På vad?? jag är lite seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts