Anime_Ghost Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Skulle vilja se om någon kunde modda Driver 3. Vore det inte coolt med nya bilar till detta superb spel. Eller snanare kanske en form av bil editor. Eftersom i Vice city har man en IMG fil som man ändrar i. Jag undrar om det inte kan vara liknande i Driver 3 till Xbox. Bilarna måste ju finnas någonstans. Sedan behöver man en 3D modeller. Z-Modeller kanske? Det borde ju fungera. Jag antar att bilarna i Driver 3 består av fler polys. eftersom dom är grymt deljerade. Ni kanske vet ett sätt att kunna skapa nya häftigare bilar till Driver 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Det Här ska va i "Driv3r" inte i "GTAsajtens Forum -> Grand Theft Auto -> Modding" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vore det inte coolt med nya bilar till detta superb spel Ehh...? Driv3r är det mest buggiga spelet jag någonsin sett, och då har jag spelat ett antal betor. Det värkar inte ens som att det är klart. Förstår inte hur man kan få släppa ett sånt spel. Uhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Driver3 tänker iaf inte jag göra ett skit till. Sämre spel får man leta efter. Eller iofs. Känslan i vissa bilar var jävligt skön. Dock bara vissa. Men annars var det ju rent skit. Så nejtack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Går det inte plocka bilar ur det och lägga i andra spel som GTA eller mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts