Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Varför är inte dagens lol där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Varför är inte dagens lol där? Håller me grodan! Dagens lol är ju nåt som inte får missa! Släng in det vid Important topics ,nån mod eller hultan. Skulle antagligen uppskattas av många...tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Varför är inte dagens lol där? Har du någon anledning varför den ska klistras? Jag tycker det vore helt fel att klistra den. Den är inte värd det, men främst så behövs det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Varför är inte dagens lol där? ...Hm Jag tror att den kommer spåra ut i fram tiden,,, Det är mycket skit där... Den kommer ändå alltid leva... Varför klistras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Håller med, vid vissa tillfällen blir den ju låst, så det vore dåligt att klistra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vad är important topics? Ni menar väl att man ska klistra topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vad är important topics? Ni menar väl att man ska klistra topicen? Titta ovanför alla pinnade, så står det important topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Vad är important topics? Ni menar väl att man ska klistra topicen? Arman,Du skrämmer mig! 10:onde medlem och så vet du nästan inte vad important Topics är (Inget illa menat) Redigerad 20 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Arman,Du skrämmer mig! 10:onde medlem och så vet du nästan inte vad important Topics är (Inget illa menat) Jag visste inte vad det var innan jag kollade området runt de pinnade trådarna efter att ha sett denna tråds undertitel Redigerad 20 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Arman,Du skrämmer mig! 10:onde medlem och så vet du nästan inte vad important Topics är (Inget illa menat) Ahaaaa... nu ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tycker om det som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Bra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kan ingen mod svara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kan ingen mod svara ? Säger som dom andra: bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Säger som dom andra: bra som det är. Men kan ni inte pröva det i en vecka eller två? Vem vet.. Det kanske blir ASbra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Men kan ni inte pröva det i en vecka eller två? Vem vet.. Det kanske blir ASbra =) Ingen ide å gnälla , Funny sa nej. Redigerad 20 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Varför pinna den för? Den är knappast inaktiv, den håller sig jämt på första sidan ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Enligt mig så är alla pinnade totalt bortglömda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Som tidigare sagt så är det bra som det är, "Dagens lol" är en tråd som jag tror alltid kommer vara aktiv och behöver därför inte klistras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det mesta i Dagens lol är ju för det mesta spam. Så att klistra en "spam" topic skulle bara utgå med dåligt exempel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts