VickeX Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tja alla konsollfantaster. När jag vaknade nu på morgonen tänkte jag. "Hjälp hur mycket är klockan. Jag ska ju ha med mig en nyhet till skolan idag. Jag skyndade mig ut hämtade tidningen och kollade på klockan. 04:48" Nu när jag bläddrade igenom tidningen märkte jag att info om konsollerna Ps3 och Xbox 360 fanns med i tidningen. Poll: Har din tidning information om konsollerna? o: Ja o: Nej o: Vet inte Bifogar dålig bild snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vad är det för poll? Jo, det har jag läst om i nån tidning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vet du hur man gör en poll? Min lokala tidning har inte ens nämt några av konsollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Våran lokala tidning har inte skrivit det minsta om någon av konsolerna, tror inte de kommer göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts