Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) The Great Escape (den stora flykten) går på 2an just nu. Någon som vet vad intro låten heter. Den är också med i ett simpsons avsnitt då Maggie är på dagis och ska ta tillbaka sin napp. Edit: Strunta i det pojkar, jag hittade den nu. Redigerad 19 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har The Great Escape till PS2, så otroligt värdelöst spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Spelet är värdelöst ja, dock är väl filmen OK, ingen höjdare men bättre än spelet i varje fall, du ska aldrig dömma en film efter ett spel, eftersom 99% av de spel som görs på filmlicenser misslyckas... typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Spelet är värdelöst ja, dock är väl filmen OK, ingen höjdare men bättre än spelet i varje fall, du ska aldrig dömma en film efter ett spel, eftersom 99% av de spel som görs på filmlicenser misslyckas... typ. Filmen äger men spelet suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 du ska aldrig dömma en film efter ett spel Har inte dömt någonting om filmen, enbart vad jag tycker om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Spelet suger stenhårt! Fuskade till mig alla banor för att det var så trist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har inte dömt någonting om filmen, enbart vad jag tycker om spelet. Men tråden handlade ju om filmen.!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men tråden handlade ju om filmen.!? Jo, men du verkade tro att jag dömde filmen efter spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts