Jump to content

Är Lithuanerna bra på basketboll?

GT4
 Share

Recommended Posts

Är Litauerna bra på basketboll? Är de bättre än Turkarna? Jag är från Lithuanien och en kille i min klass kommer i från Turkiet och han är lika bra som mig men vi kan inte bestämma vem som är bäst ^_^

Vad tycker ni?

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Litauerna brukar väl komma långt i mästerskap under de senaste åren (OS, VM etc.)... Men vem som är bäst av er två har jag ingen anning och att utgöra er själva som ett land som du får det att låta känns liiite konstigt.

Edit: Långt ska det va inte längst ^_^

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Litauen är lugnt bättre än Turkiet i basket. Litauen vann ju senaste Em och Turkiet fick en liknande placering som Sverige om jag inte misstar mig :huh: . Och Sverige är som alla kanske inte vet så bra i basket.

Men en sak? Är din kompis bättre än dig i basket bara för att han är litauer? Eller är jag bättre än dig på fotboll bara för att Sverige är bättre än Turkiet i fotboll? Hmm, det är väll dina egna talanger som gör hur bra/dålig du är i något?

Mvh D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Litauen är lugnt bättre än Turkiet i basket. Litauen vann ju senaste Em och Turkiet fick en liknande placering som Sverige om jag inte misstar mig :huh: . Och Sverige är som alla kanske inte vet så bra i basket.

Men en sak? Är din kompis bättre än dig i basket bara för att han är litauer? Eller är jag bättre än dig på fotboll bara för att Sverige är bättre än Turkiet i fotboll? Hmm, det är väll dina egna talanger som gör hur bra/dålig du är i något?

Mvh D

Jag är från Litauen och min kompis från Turkiet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor