GT4 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Är Litauerna bra på basketboll? Är de bättre än Turkarna? Jag är från Lithuanien och en kille i min klass kommer i från Turkiet och han är lika bra som mig men vi kan inte bestämma vem som är bäst Vad tycker ni? Redigerad 19 maj, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Är Lithuanerna bra på basketboll? Är de bättre än Turkarna? Jag är från Lithuanien och en kille i min klass kommer i från Turkiet och han är lika bra som mig men vi kan inte bestämma vem som är bäst Vad tycker ni? Jag kan inte förstå hur ni två kan föra två nationers talan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Finns det ens ett land som heter Lithuanien? Maha, tufft. *skriver ner ännu ett land jag ska erövra* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 *skriver ner ännu ett land jag ska erövra* Jag såg det först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag såg det först! Jag fel stavade, jag stavade det på Engelska. Är Litauerna bättre?? Jag hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Litauerna brukar väl komma långt i mästerskap under de senaste åren (OS, VM etc.)... Men vem som är bäst av er två har jag ingen anning och att utgöra er själva som ett land som du får det att låta känns liiite konstigt. Edit: Långt ska det va inte längst Redigerad 19 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Blev inte typ dom slagna med ett poäng i os-finalen 2000? fråga mig inte varför jag håller koll på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ja dom är bra, bra som in i helvete! Dom brukar komma till sluspelen i OS,EM och VM. Sen slog dom ju USA också. Så ja det är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hur är Turkiet i basket? Hört att de kommer långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Litauen är lugnt bättre än Turkiet i basket. Litauen vann ju senaste Em och Turkiet fick en liknande placering som Sverige om jag inte misstar mig . Och Sverige är som alla kanske inte vet så bra i basket. Men en sak? Är din kompis bättre än dig i basket bara för att han är litauer? Eller är jag bättre än dig på fotboll bara för att Sverige är bättre än Turkiet i fotboll? Hmm, det är väll dina egna talanger som gör hur bra/dålig du är i något? Mvh D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Litauen är lugnt bättre än Turkiet i basket. Litauen vann ju senaste Em och Turkiet fick en liknande placering som Sverige om jag inte misstar mig . Och Sverige är som alla kanske inte vet så bra i basket. Men en sak? Är din kompis bättre än dig i basket bara för att han är litauer? Eller är jag bättre än dig på fotboll bara för att Sverige är bättre än Turkiet i fotboll? Hmm, det är väll dina egna talanger som gör hur bra/dålig du är i något? Mvh D Jag är från Litauen och min kompis från Turkiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts