darkjak Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Nu har man givit upp hoppet om ett GTA till GC, men i och med E3 som slutar idag har hoppet riktats mot Nintendo Revolution. Nu är det friskt fram att spekulera och debattera om ämnet! Vote: Javisst! Kommer det så köper jag direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag köper inte Nintendos konsoller för att spela GTA på den, utan för att spela Zelda! GTA ska jag ha på PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Null Vote; Ska inte skaffa Red och jag vill inte ha GTA till det heller. Det är en Super-Mario konsoll för småbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det är en Super-Mario konsoll för småbarn Jag gillar Super Mario. Jag är inget småbarn. Är ovanstående citat bara ett sätt att försöka visa "tuffhet"? Super Mario, den enda sanna tv-spelshjälten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Har inte Darkjak gjort lite fel med pollen Vote:ska inte köpa revulotion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag gillar Super Mario. Jag är inget småbarn. Är ovanstående citat bara ett sätt att försöka visa "tuffhet"? Super Mario, den enda sanna tv-spelshjälten! Yes ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts