pKz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har ju Johanna nu så, blir väl bada osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Verkar som om många ska till Gotland... Här bor jag ju året runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag ska ta det riktigt lugnt! och festa lite kanske! Men det finns massor av saker man måste göra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Spela Golf, Kanske Spanien, Kompisar och BADA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vad händer i sommar ?..Vad ska ni göra för något intressant?...Själv ska jag åka till Danmark och träffa mina släktingar, och gå på 1000 tivoli och flumma med alex och orlando ... Du är för go du! Ja jag ska väl försöka komma så ofta som möjligt bara Orlando e där . Ja, jag vet inte om det är sommar men imorgon ska jag till Danmark på ett nöjesfält som heter Bonbonland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 1, Kanske Grekland 2,Tennis läger 3, Kollo 4, Lira Bf2 5, Vara i skärgården 6, nåt mer kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Spela och modda sönder mitt San Andreas, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ska till Portugal, sitta vid datorn och bada Och så ska jag skaffa moppe också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ja vad händer i sommar? den 16-17-18 ska jag softa på Hultsfred (förresten, jag ska nog jobba hela den veckan. som grindvakt alltså) sen helgen efter är det midsommar, den firar jag hos Liza på Öland (wunderbart) Efter den helgen...tja, då har jag nog tid över till att spela BF2. sen ska jag se om jag får jobb nånstans (sent ute) så jag kan tjäna pengar till cd-skivor och lyssna på musik hela tiden. en ny stereo är aktuellt. Och så finns det en chans att jag åker på Emmabodafestivalen i augusti också. det är nog tillräckligt mycket, trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ska nog va med kompisar och spela streethockey. Sen spela lite beachhandboll också så det blir nog kul LÄNGTAR SOM FAAN EFTER SOMMARN!! Sitta en varm sommardag och äta isglass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har ju Johanna nu så, blir väl bada osv. Vad menar du? Ska du bada bara för att du har tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts