Jump to content

Vad händer i sommar?

Starfaall___
 Share

Recommended Posts

Vad händer i sommar ?..Vad ska ni göra för något intressant?...Själv ska jag åka till Danmark och träffa mina släktingar, och gå på 1000 tivoli och flumma med alex och orlando -_-... >_<<_<(w00t);)

Du är för go du! Ja jag ska väl försöka komma så ofta som möjligt bara Orlando e där :). Ja, jag vet inte om det är sommar men imorgon ska jag till Danmark på ett nöjesfält som heter Bonbonland ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vad händer i sommar? den 16-17-18 ska jag softa på Hultsfred (förresten, jag ska nog jobba hela den veckan. som grindvakt alltså) sen helgen efter är det midsommar, den firar jag hos Liza på Öland (wunderbart) Efter den helgen...tja, då har jag nog tid över till att spela BF2. sen ska jag se om jag får jobb nånstans (sent ute) så jag kan tjäna pengar till cd-skivor och lyssna på musik hela tiden. en ny stereo är aktuellt. Och så finns det en chans att jag åker på Emmabodafestivalen i augusti också. det är nog tillräckligt mycket, trots allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor