Starfaall___ Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad händer i sommar ?..Vad ska ni göra för något intressant?...Själv ska jag åka till Danmark och träffa mina släktingar, och gå på 1000 tivoli och flumma med alex och orlando ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska till kroatien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Sitta vid datorn , Lyssna på Musik ev ställa upp som DJ och lite annat kul och skönt Du starre, efter att ha läst och funderat över vad xPisc har sagt så kanske jag inte har varit den trevligaste emot dig, ber om ursäkt för det. Redigerad 19 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Ska till Italien och vara i sommarstugan och bada och fiska Redigerad 19 maj, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag ska säkert åka till Norrland.. Där ska jag jaga myggor och trolla Eller så ska jag vara hemma och trolla.. Och jaga.. brudar? Näe men.. öööh.. bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Ska på Iron Maiden och Black Sabbath, sen liseberg om dryga 3 veckor. Edit: Black Sabbath 7 Juli Maiden 9 Juli Blir tajt där Redigerad 19 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har ingen aning. Åka till Gotland? Gå på grönan? kanske till och med lisebeberg? Råna en affär? Piska gamla tanter? Fantasin sätter gränserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Grekland 18 dagar, Gothia Cup, och zonläger i fotboll. Vara med kompisar och softa. Nån mer som ska till Gothia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 19/6 ska jag på 3 Doors Down 26/6 ska jag på Audioslave. Sen ska jag till Gotland nån gång också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Först åker jag nog till Göteborg och hälsar på min Farbror, som varje år. Sen blir det sommarjobb. Och så kommer jag knarka Battlefield 2, så fort jag får chansen. På mammas och pappas semster åker vi väl till sommarstugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska till leksand. Och sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag ska sitta och grubbla över om jag ska flytta till Norrköping i höst eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag ska sitta och grubbla över om jag ska flytta till Norrköping i höst eller inte. Hela sommaren? , Låter jätte kul, får jag vara med och grubbla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska förmodligen sitta hemma och dega, och om intresset vaknar kanske jag börjar sommarjobba. Behöver pengar till att finansiera mitt gitarrprojekt, plus att lite pengar aldrig skadat någon! Eller ja, det har väl hänt nå'n gång, men... äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Hela sommaren? , Låter jätte kul, får jag vara med och grubbla? Har inte så mycket annat för mig. Det blir många timmars grubblerier för min del. Redigerad 19 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Bada och tivoli... Edit: ...och Flash. Redigerad 19 maj, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Se Black Sabbath, bada, köra fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska jobba hela sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag har alltid såna högtflygande planer för vad jag ska göa. Men det slutar bara med att jag sitter i kallingar och en strumpa framför Emmerdale-repriser och käkar makrill i tomatsås direkt från burken. Men det är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska sitta i soffan och dega tillsammans med FF liren. Har beslutat mig för att lira igenom allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts