Corleone Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Trailer på TC 2 för dom som är intresserade. http://www.gamespot.com/ps2/adventure/true...mul_0517051.asx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Trailern funkar inte för mig fast bilderna var ju rätt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Grafiken värkar vara på top? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad nu då? Ska man inte vara Nick Kang nu längre? Ska man vara värsta bling bling gangsta? Nja, det kanske funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vad nu då? Ska man inte vara Nick Kang nu längre? Ska man vara värsta bling bling gangsta? Nja, det kanske funkar. Ska se den ikvall. Finns nagra screens... Tror nog ja ska skaffa det till GC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Jag har redan sett trailern och det verkar bli riktigt bra faktist Jag har 1an på Data och det e (gäsp) sååå (snark) ZZZZZZ Redigerad 3 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag har redan sett trailern och det verkar bli riktigt bra faktist Jag har 1an på Data och det e (gäsp) sååå (snark) ZZZZZZ PC versionen ska du inte snacka om. Den e skit jämfört med konsolversionen. I alla fall kontrollmässigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ser najs ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 PC versionen ska du inte snacka om. Den e skit jämfört med konsolversionen. I alla fall kontrollmässigt! Inte på skjutaruppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 PC versionen ska du inte snacka om. Den e skit jämfört med konsolversionen. I alla fall kontrollmässigt! Konsoll versionen sög ju också, klarade det på 3 dagar sen spela jag fritt i kanske 2 dagar sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hm, har själv aldrig spelat första spelet. Har hört lite olika åsikter men är det bra eller dåligt i det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nu är det bekräftat, spelet går under titeln True crime: New York City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kan någon vänlig själ lägga upp filmerna här på topicen? Är inte medlem på IGN och orkar inte vara medlem överallt så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Kan någon vänlig själ lägga upp filmerna här på topicen? Är inte medlem på IGN och orkar inte vara medlem överallt så.. Klicka på "stream for free!" http://www.gamespot.com/xbox/adventure/truecrime2/media.html BTW: Officiell sida http://www.truecrime2005.com/index2.html Redigerad 26 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Klicka på "stream for free!" http://www.gamespot.com/xbox/adventure/truecrime2/media.html BTW: Officiell sida http://www.truecrime2005.com/index2.html Musiken är en höjdare, precis som sist. Nu verkar det som att det ska finnas manuella sikten, och att graffen ska bli bättre. Och så ska man åka MC. Hoppas att man kommer få pröva flyg o båt osså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golden Star Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Grafikrn ser ut att var rätt bra. Men jag hoppas att det blir ett långlivat spel, inte som 1:an, som blir tråkig när man har varvat den.. Good Luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Konsoll versionen sög ju också, klarade det på 3 dagar sen spela jag fritt i kanske 2 dagar sen tröttnade jag. Hyrde o klara det på 1 dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hyrde o klara det på 1 dag Tror inte direkt du gjorde det... Va de hela kampanjen du spelade, eller hade du Bad cop-rating så du bara fick den där minikampanjen me skitslutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Grafiken värkar vara på top? Ja grafiken kanske kan vara bra men om ni köper det räkna med så j***a mycket buggar te,x husen försviner och om man kör eller går där husen var kommer dom till baka och krossar en så man dör och det är nästan aldrig man ser vägen utan bara någon skit som ser ut som himlen eller nått (:!!! jag har stött på detta problemet i SA en gång men bara en gång så köp inte TC NYC det är kul....... Dom första 20 minuterna så köp det inte inte inte inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ja grafiken kanske kan vara bra men om ni köper det räkna med så j***a mycket buggar te,x husen försviner och om man kör eller går där husen var kommer dom till baka och krossar en så man dör och det är nästan aldrig man ser vägen utan bara någon skit som ser ut som himlen eller nått (:!!! jag har stött på detta problemet i SA en gång men bara en gång så köp inte TC NYC det är kul....... Dom första 20 minuterna så köp det inte inte inte inte Då é det din PS2:a é fel på. Har aldrig haft några sånna problem. Buggar har hänt, men inte i den formen du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts