GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag skälv spelar lite arenan men Ecrana leder stort... Adresser www.ecrana.com www.arenan.org www.dekrim.se www.pingu.cjb.net www.ganglife.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Spelar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Spelade Dekrim för ett bra tag sen, något annat av de känner jag inte till. Just nu spelar jag inget. VQte: Dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 La Cosa Nostra Alliance (LCNA)... Du kan hitta mig där som "Adolfo Gamorte"... spelar inte en gangster, utan en Bondskurk. Pico hittar du också där någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 La Cosa Nostra Alliance (LCNA)... Du kan hitta mig där som "Adolfo Gamorte"... spelar inte en gangster, utan en Bondskurk. Pico hittar du också där någonstans. Bondskurk? Hell, no. Du är ju "professional hitman"! ... Är du tysk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Bondskurk? Hell, no. Du är ju "professional hitman"! ... Är du tysk? Yes. Tysk så det förslår. Förresten, vem, om inte en Bondskurk, har ett sådant här högkvarter, (länk, bitch)? Just prexis. Och ja, jag vet att min rang är "professional hitman", men det är ju bara för att jag är en proffessionell hitman. Också! Redigerad 19 maj, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Yes. Tysk så det förslår. Förresten, vem, om inte en Bondskurk, har ett sådant här högkvarter, (länk, bitch)? Just prexis. Och ja, jag vet att min rang är "professional hitman", men det är ju bara för att jag är en proffessionell hitman. Också! Jaha Bondskurk! Jag tänkte på bonde, som en kille med hängslen och stråhatt... Hehe... Bondskurk... Hur funkar det om man vill Joina? Hittar inga "Rules" som det sägs ska finnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jaha Bondskurk! Jag tänkte på bonde, som en kille med hängslen och stråhatt... Hehe... Bondskurk... Hur funkar det om man vill Joina? Hittar inga "Rules" som det sägs ska finnas... ... http://www.mafiagame.info/viewforum.php?f=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hur funkar det om man vill Joina? Hittar inga "Rules" som det sägs ska finnas... Regelforumdel... Om du joinar, strid med mig för att uppnå world domination! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Regelforumdel... Om du joinar, strid med mig för att uppnå world domination! Tänkte inte på att reglerna stod i själva forumet... *Blush as a muthafucka* Kan jag vara underordnad dig då? Right Hand Man-style? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Kan jag vara underordnad dig då? Right Hand Man-style? Den positionen är redan Picos, dessvärre. Behöver dock någon som kan ta hand om byggandet av atombomben som snart ska sätta skräck i världen. Om du vill sitta och kalkylera, leka slavdrivare och skrapa hakan överblickandes en stor jäkla bomb så kan det vara något för dig. Annars får du bli en "Operator" som resten av mina små organisationsmedlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Den positionen är redan Picos, dessvärre. Behöver dock någon som kan ta hand om byggandet av atombomben som snart ska sätta skräck i världen. Om du vill sitta och kalkylera, leka slavdrivare och skrapa hakan överblickandes en stor jäkla bomb så kan det vara något för dig. Annars får du bli en "Operator" som resten av mina små organisationsmedlemmar. Right on! Jag vill vara Rocket Scientist. En bräcklig man som ständigt är stressad och inte gillar förseningar. Perfektionist. Comin' up, comrade. Kan jag välj och vraka bland nationaliteter eller tvingas jag vara läderhosen-bratwurst-dude? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Finns det något liknande La Cosa Nostra Alliance (LCNA) i form av GTA? Om inte, vad tror ni om idén att skapa ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Finns det något liknande La Cosa Nostra Alliance (LCNA) i form av GTA? Om inte, vad tror ni om idén att skapa ett? Bra idé. Count me in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hur joinar men LCNA RPG jag fattar inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hur f_n spelar man d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Null vote. Hatar sådana här tråkiga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kanske inte direkt något rollspel, men ett text baserat online spel. Combatgrounds. Jag reggade mig för inte så längesen, men gör det ni också. Välj den vanliga vägen eller "stöd" mig genom denna länk. Jag vet inte om spelet är speciellt bra, men det ser iaf ut att vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag spelar regelbundet bordsrollspel, levande rollspel och PC-rollspel, men inget onlinebaserat... Har dock spelat Arenan och DeKrim för länge sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts