Jump to content

Rollspel

GTA_Snubbe 2
 Share

Vilket av de här spelen spelar du på nätet?  

26 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bondskurk? Hell, no. Du är ju "professional hitman"!

...

Är du tysk?

Yes. Tysk så det förslår.

Förresten, vem, om inte en Bondskurk, har ett sådant här högkvarter, (länk, bitch)?

Just prexis. Och ja, jag vet att min rang är "professional hitman", men det är ju bara för att jag är en proffessionell hitman. Också! ;)

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes. Tysk så det förslår.

Förresten, vem, om inte en Bondskurk, har ett sådant här högkvarter, (länk, bitch)?

Just prexis. Och ja, jag vet att min rang är "professional hitman", men det är ju bara för att jag är en proffessionell hitman. Också! ;)

Jaha Bondskurk! Jag tänkte på bonde, som en kille med hängslen och stråhatt... Hehe... Bondskurk...

Hur funkar det om man vill Joina? Hittar inga "Rules" som det sägs ska finnas...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag vara underordnad dig då? Right Hand Man-style?

Den positionen är redan Picos, dessvärre. Behöver dock någon som kan ta hand om byggandet av atombomben som snart ska sätta skräck i världen. Om du vill sitta och kalkylera, leka slavdrivare och skrapa hakan överblickandes en stor jäkla bomb så kan det vara något för dig. Annars får du bli en "Operator" som resten av mina små organisationsmedlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den positionen är redan Picos, dessvärre. Behöver dock någon som kan ta hand om byggandet av atombomben som snart ska sätta skräck i världen. Om du vill sitta och kalkylera, leka slavdrivare och skrapa hakan överblickandes en stor jäkla bomb så kan det vara något för dig. Annars får du bli en "Operator" som resten av mina små organisationsmedlemmar.

Right on! Jag vill vara Rocket Scientist. En bräcklig man som ständigt är stressad och inte gillar förseningar. Perfektionist. Comin' up, comrade. Kan jag välj och vraka bland nationaliteter eller tvingas jag vara läderhosen-bratwurst-dude?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor