kalle.b Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Nu e det bekräftat att Bigfoot INTE finns. Från Planet GTA 10. Is Bigfoot real? Did you guys follow the whole rumor mill about it? Bigfoot is "completely false" and not real at all, he said. The Rockstar team followed the forum discussions and fake pictures. I mentioned to him that it was probably a good thing because people put in more gameplay time trying to find Bigfoot near the beginning of the whole debacle. Hela artiklen här Länken finns även på startsidan här på gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Inte många som vet att det redan är bekräftat... Men det här borde verkligen kunna få folk att inse att det är falskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Bra att det är bekräftat. Men jag har ändå aldrig trott på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Jag kan säga ÄRLIGT ATT JAG HAR ABSOLUT ALDRIG TROTT PÅ DEN DÄR BIGFOOT SAKEN! Redigerad 30 januari, 2008 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Då är bigfoot ''mysteriet'' löst. Nu återstår en till viktig sak, ''leatherface''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts