Everest Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har man det där när man går i gymnasiet eller? Jag gjorde det och jag går i nian. Men vanligtvis på gymn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag gjorde det och jag går i nian. Men vanligtvis på gymn. Varför gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Fick provet nu, och resultatet, 43/47 MVG Läraren hade satt fel på y = (n-1)x +1 men efter att jag vista honom satte han rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Fick provet nu, och resultatet, 43/47 MVG Läraren hade satt fel på y = (n-1)x +1 men efter att jag vista honom satte han rätt Snabb rättare... Vanligtvis brukar de ju även kontrollera svaren med andra lärare. Vad ligger betygsgränserna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Snabb rättare... Vanligtvis brukar de ju även kontrollera svaren med andra lärare. Vad ligger betygsgränserna på? Ja vår mattelärare är ltie känd av sig för att rätta proven skitnsabbt tror MVG gränsen låg på 38 rät varav minst 12 vg paäng och man skulle ha gjort bra ifrån sig på mvg frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ja vår mattelärare är ltie känd av sig för att rätta proven skitnsabbt tror MVG gränsen låg på 38 rät varav minst 12 vg paäng och man skulle ha gjort bra ifrån sig på mvg frågorna. Okej, vilka hade du fel på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Okej, vilka hade du fel på då? Minns inte, var iaf den med funktionen till grafen med hundgården minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Åh, fy fan. Går ettan Samhäll, gjort nationellt prov Matte A och efter att ha sett provet i Matte B så dör jag en smula inombords och hoppas på att aldrig behöva göra skräpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Varför gjorde du det? Låt oss säga som så att nians matte var aningen för lätt för mig om du hajar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Låt oss säga som så att nians matte var aningen för lätt för mig om du hajar vad jag menar. Jo, men måste man inte ha någon speciell anledning för att få göra NP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Åh, fy fan. Går ettan Samhäll, gjort nationellt prov Matte A och efter att ha sett provet i Matte B så dör jag en smula inombords och hoppas på att aldrig behöva göra skräpet. Matte A är bit av en tårta, repetition från nian ju. Matte B är nya grejer hela tiden Vi får vårt prov på måndag. Men jag är också 89:a så jag kan skylla på det jag med om det går kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Matte A är bit av en tårta, repetition från nian ju. Matte B är nya grejer hela tiden Vi får vårt prov på måndag. Men jag är också 89:a så jag kan skylla på det jag med om det går kasst. Jag är 88:a, så jag har inte mycket att skylla på... Vi får tillbaka vårat prov på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Enligt det du skrev i vardagssnack lär du ju inte behöva skylla på något heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jo, men måste man inte ha någon speciell anledning för att få göra NP? Nä. Min lärare fixar det. Sen om det går bra så slipper jag ju läsa om det i gymnasiet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Idag fick jag provet: 45 (18) **** = MVG+ Alltså 45 poäng, varav 18 VG och fyra *, alltså alla. Bland de bästa prov jag har gjort, precis som jag trodde. Fan va skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Idag fick jag provet: 45 (18) **** = MVG+ Alltså 45 poäng, varav 18 VG och fyra *, alltså alla. Bland de bästa prov jag har gjort, precis som jag trodde. Fan va skönt! Alla rätt? Oh My Focking Dogshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alla rätt? Oh My Focking Dogshit! Nej, alla rätt var 47. Dock var mina två missar g-poäng och slarvfel. Jag missade en poäng på första upp giften genom att skriva så här: y = 4 +- [roten ur] 16 y = 4 +- 16 Vet inte om det är de rätta siffrorna, men det var iaf slarvigt att sktiva roten ur 16 = 16... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag fick Totalt 33 varav 13 VG = VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts