jaeger Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Nu orkade jag inte läsa igenom tråden men ett tips är att när man försöker posta står det "Har du sökt om det finns ett liknande inlägg" om man klickar jag kommer det en till pop-up där det står "Är du säker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Var bara artiga och besvara de frågor som nya medlemmar har. När ni kom hit ställde ni en massa frågor? Eller hur? Ni fick svar av generationen innan dess och ni blev jätteglada! Låt den trenden fortsätta. Att dela forumet i två delar är bara onödigt, det handlar om samma spel! Det om något skulle innebära dubbletter av trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag tyckte det bara va roligt när det kom massa andra nya topics som man kunde svara och hjälpa folk med det funka hur fint som helst på vc, så varför skulle inte sa funka lika bra? dessutom blir det lite fart gå gtasajten igen nu är det typ dött det är när pc versionen allt tar fart. Massa hjälp , mods hit och dit sånt är bara kul och intreserande älskar sånna tider här på gtasajten. så varför börja rata det redan om det frekar ut då visst gör en då men nu är det oödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men subforum, vore inte det smart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Var bara artiga och besvara de frågor som nya medlemmar har. När ni kom hit ställde ni en massa frågor? Eller hur? Ni fick svar av generationen innan dess och ni blev jätteglada! Låt den trenden fortsätta. Att dela forumet i två delar är bara onödigt, det handlar om samma spel! Det om något skulle innebära dubbletter av trådar. Faktiskt nej. Hade 100 % När jag kom hit Har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jag ser fram emot PC/XBox releasen (stavning). Forumet är ju så tråkigt nu, det kommer ju så sällan nya trådar :'( . Offtopic: Kan man byta användarnamn? Redigerad 22 maj, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts