Alpha Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Nu när San Andreas kommer till Xbox och PC så kommer det nya meddlemar som undrar massa saker om San Andreas om uppdrag och sånt och det kommer säkert bli samma frågor som har ställts hundra gånger och så kommer dom att glömma att söka och massa topicar kommer att bli låsta och forumet kommer att gå under och och...AAAAAHHHHH!!! Nä men vad ska man göra åt saken med meddlemar som gör topicar som redan har funnits?För det kommer säkert komma massa! PS skoja om att forumet kommer att gå under Redigerad 19 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Bara trevligt att folk frågar ju! Tycker man att det är så jobbigt att läsa och svara så kan man ju lämmna forumet! Det är väl därför man befiner sig här, för att få hjälp/hjälpa med spelet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Jojo men många trådar blir ju låsta för att frågorna repeteras Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att läsa det är att det kommer ju nya meddlemar som kommer säkert att spamma om SA och skriva saker som redan har funnits Redigerad 19 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har inte denna tråden, med "GTAsajten - Forumet" att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jojo men många trådar blir ju låsta för att frågorna repeteras Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att läsa det är att det kommer ju nya meddlemar som kommer säkert att spamma om SA och skriva saker som redan har funnits Men vad ska man göra!? många trådar blir låsta för att man drar upp en gammal! Så Hur man än gör så blir det ju fel!? Man får nog bedömma fall till fall... Och självklart kommer de att skriva om saker som vi äldre medlemmar har dissakerat ett antal månader, men de är nya så lite tålamod och överseénde får man ha! Och varför skulle nya medlemmar spamma mer än gammla?! Snacka om att döma på förhand! Meningslösa skitinlägg (spamm) görs fortfarande av äldre medlemmar ibland... Välkommna istället de nya medlemarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Jag menar om man kunde göra en avdelning för Xbox och PC Jag fattar vad du menar med att hjälpa newbies. Fast det jag menar är att moderatorerna kommer att låsa trådar. Och det kommer att bli stort med SA till Xbox,PC så många trådar kommer att bli låsta, så jag undrade om man kunde disskutera vad man kunde göra åt saken, annars hjälper jag gärna nya meddlemar. Redigerad 19 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad spelar det för roll om trådar blir låsta!? Om man skapar en tråd om ett ämne som redan finns och en mod låser tråden så vanligtvis brukar han skriva anledningen och lägga in en länk till den befintliga tråden! Sen att skapa ett GTASA-forum för fläskbox & pc!? Varför!? SNACKA om onödigt! Det är väl skitsamma om man har det på pc, fläskbox eller ps2, det är samma spel! Det kommer aldrig att hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 En ny avdelning bara för x-box och pc skulle vara väääldigt bra. Då kan de som redan spelat spelet på PS2:an fortsätte sina diskutioner här och alla nybörjar frågor och moddande kommer inte störa livet för PS2:orna... Kom igen hultan det är störigt som det är redan i VC avdelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Lol klagar du på andras trådar denna var ju nödvändig............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Lol klagar du på andras trådar denna var ju nödvändig............. Jag tycker den är väldigt nödvändig!. Jag skulle gärna vela ha en PC forum och XBox forum. Tänk sen när modding och sånt kommer, det kommer bli väldigt jobbigt att sitta och läsa massa sånt skit varje dag. Därför blir det bra om ett PC-forum kom fram så allt om modding skrivs där. För VC forumet är fullt av massa modding och annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Därför blir det bra om ett PC-forum kom fram så allt om modding skrivs där. För VC forumet är fullt av massa modding och annat Jawohl, men såna trådar ska flyttas till moddingforumet. På VC-tiden så var det lugnt och fint, det var inga problem alls när PC-vågen kom farandes. Ni oroar er alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jawohl, men såna trådar ska flyttas till moddingforumet. På VC-tiden så var det lugnt och fint, det var inga problem alls när PC-vågen kom farandes. Ni oroar er alldeles för mycket. Kolla här! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27120 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27319 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27766 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27144 Orkar inte mer nu, men det är vädigt mycket modding i VC forumet, sen är det mycket om filmer och MTA också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad spelar det för roll om trådar blir låsta!? Om man skapar en tråd om ett ämne som redan finns och en mod låser tråden så vanligtvis brukar han skriva anledningen och lägga in en länk till den befintliga tråden! Sen att skapa ett GTASA-forum för fläskbox & pc!? Varför!? SNACKA om onödigt! Det är väl skitsamma om man har det på pc, fläskbox eller ps2, det är samma spel! Det kommer aldrig att hända... Tänk dig en hel SanAndreas Forum sida med bara låsta trådar Varför jag tror nåt liknande kommer att hända 1.Det KOMMER att göras topicar som har funnits för att SA kommer till Xbox,PC 2.Moderatörerna kommer säkert att låsa dom topicar som redan har funnits(moderatörerna kanske inte vet om meddlemen har SA till Xbox eller till PC eftersom då kommer många att skälla varför man inte har searchat för att dom kanske tror att meddlemen har SA till PS2)och då kommer det vara en hel rad med trådar som är låsta vilket är onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 .omg. det finns redan en sånhär tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Dudes, ni behöver ju inte svara i alla trådar. Inga problem med att det kommer Xbox- och PC-spelare. De är såååå varmt välkomna så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Så blev det ju inte när VC och GTA3 kom till PC efter att de varit ute på PS2 i ett halvår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Så blev det ju inte när VC och GTA3 kom till PC efter att de varit ute på PS2 i ett halvår.... 100% rätt! Jag betvivlar att jocken, topp3 mm är totalt dumma i huvudet och låser alla nya trådar som folk skapar! Det hade ju varigt FRUKTANSVÄRT oseriöst! Snacka om riktigt dålig PR för det här forumet! Nya medlemmar ska vara välkommna till det här trevliga forumet där man kan disskutera och fråga om spelet! Om nån upprepar eller ta upp en gammal sak, Och!? Givetvis ska man väl söka i första hand, med vet du inte vad du ska söka efter så måste du skapa en ny tråd!? Ex. som jag gjorde i min andra tråd! Vad skulle jag söka på!? Lopp eller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag skulle tycka att det skulle vara trevligt om det blev lite mer fart här, till en viss gräns dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jojo men många trådar blir ju låsta för att frågorna repeteras Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att läsa det är att det kommer ju nya meddlemar som kommer säkert att spamma om SA och skriva saker som redan har funnits Det har det alltid gjort, varför tar du upp det nu, det vet väl alla. Dum topic bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har inte denna tråden, med "GTAsajten - Forumet" att göra? Jag menade inte att det kommer att spammas för och att många trådar kommer att låsas och ta mycket plats på hela forumet utan på sanandreas forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts