Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Sisådärja! Nu har jag äntligen sett den! Den flög upp på min topplista Det enda jag inte gillade med den var att den ibland var för seg.. Sen var Padmés och Anakins daltande lite töntigt... Men annars! Code 66, det var faktiskt snyggt gjort, när alla Jedis blev dödade... Men fyfan asså, jag började nästan gråta när Anakin gick in till de små padawan-ungarna och tände sin ljussabel.. Fyfan asså... Det var mycket fina saker i den... Och jag bara undrar, så jag inte har fel nu; Det är Luke som är "the chosen one" va? Sedan har vi ju det där roliga med alla ologiska saker i filmen, typ ljud från rymdskepp som skjuter, eller eldexplosioner utan syre Men en sak störde mig: Att de hade hunnit så jävla långt med dödsstjärnan på ett par dagar... De måste ju ha varit klara efter ett par år bara... Men det stämmer ju inte riktigt då dödsstjärnan upptäcks först i 4:an.. Jaja... Fan, skönt att de brer på med "gulligheter" hos R2D2 Fan vad mycket roliga saker han gjorde... Älskar hans lilla periskop Eller hans skrik YYYYAAAAAAOOOO!!! Och vad var det som Yoda (eller vem de nu va) sa till Obi- Wan på slutet om Qui- Gon (eller vafan han heter..)? En sista grej: Kan man på nåt sätt få höra soundtracket online? Jag kommer på, glömmer, kommer på och glömmer soundtracket hela tiden... Då menar jag alltså det där lugna soundtracket... Det som typ spelas i slutet när Obi-Wan lämnar över Luke... FAN JAG MÅSTE FÅ HÖRA DET OCH KOMMA IHÅG DET! Puh. Skönt att få det ur sig.. Har gått och tänkt på filmen hela ti'n... Snälla hjälp mig med soundtracket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nej "the choosen one" är Anakin om du såg den första filmen. edit:Det är Luke som är son till Anakin. Redigerad 8 juni, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker den är skitbra! Men man visste hela tiden vad som skulle hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Och vad var det som Yoda (eller vem de nu va) sa till Obi- Wan på slutet om Qui- Gon (eller vafan han heter..)? Kom inte ihåg så mycket från dom gamla filmerna, gjorde dom det Yoda sa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts