Meller Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jävligt nice film, såg premiären (örebro) wohohoh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Bästa filmen? tyvärr tycker inte jag det, alla efekter gör att filmen förlorar sin Star Wars stämmning. INGET kan slå de gammla filmerna Finally some fucking truth! De gamla filmerna äger verkligen allt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Finally some fucking truth! De gamla filmerna äger verkligen allt...! Lucas har blivit allt för CGI-kåt på äldre dar. Dom gamla filmerna kändes iaf äkta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vadå spoilervarning... va väll inge spoilers i de du skrev? Så du trodde inte att Anakin skulle få masken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Kom presis hem från filmen Mina kompisar bailade så jag drog själv ( ) men det var värt det lätt bästa filmen.. eller iaf lika bra som de äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lucas har blivit allt för CGI-kåt på äldre dar. Dom gamla filmerna kändes iaf äkta! Sålänge det är snyggt... och det är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag ska se den i helgen men jag har redan klarat spelet så jag vet alt som händer! Det var hyffsad bra story Fan vi måste va släkt eller nåt Jag ska också se den i helgen, men ar också klarat spelet så jag vet vad som händer Den verkar riktigt bra... Längtar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Sålänge det är snyggt... och det är det! Ord... Den var snyggt gjord... Mycket humor som jag satt och småskrattade för mig själv... Men man hörde mer skratt när man hörde 3PO säga "Oh dear God". Älska hela filmen . Älska öppningsscenen . Ska nog se den nån gång igen... Och när den släppts ska jag hyra/köpa/odla och se alla från episod I till VI i sträck . Man hör ju när Yoda åker från Kashyyyk att han säger "Hejdå Chewbacca". Jag skulle veta hur Han Solo och Chewbacca träffas... Redigerad 23 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag skulle veta hur Han Solo och Chewbacca träffas... Men de ska ju göra en serie på glappet mellan 3:an och 4:an! Det skulle inte förvåna mig om det dök upp där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men de ska ju göra en serie på glappet mellan 3:an och 4:an! Det skulle inte förvåna mig om det dök upp där Skulle förvåna mig oerhört eftersom dom inte ska fokusera på några stora (från filmerna) karaktärer. Dessutom tror jag det finns EU material om det. Serie och/eller bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Skulle förvåna mig oerhört eftersom dom inte ska fokusera på några stora (från filmerna) karaktärer. Dessutom tror jag det finns EU material om det. Serie och/eller bok. Glädjedödare Jävla vampyr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ok jag är tvungen att skita i att träffa min tjej för den här filmens skull så den får fanimej va bra annars.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ok jag är tvungen att skita i att träffa min tjej för den här filmens skull så den får fanimej va bra annars.... Jag lovar att den är bra.Förresten varför tar du inte med dig din tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Så du trodde inte att Anakin skulle få masken? Vadå trodde? ja visste... o om man sett dom andra star wars filmerna (dom gamla) så vet man ju att han får masken... så då e de väll inge spoilers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Synd att Padmè dör. Är det ingen spoiler.Läs bara det första posten.Det finns några spoilers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Såg den på bio i söndags. Fyfan vad bra den var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tycker fan filmen var underbar, lugnt den bästa av dom "nya". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Såg den idag, tyckte den var halvbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Såg den också idag. Riktigt jävla bra. Allra bäst var när dom satte "Plan 66" i verk. Tycker synd om alla jedis. Och när Anakin fick sin mask. Gaah, hela filmen var ett mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Kommern inte att få se den förrän i höst pga biografen har "sommaruppehåll" ...I värsta fall får man väl vandra 20 mil för att få se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts