stalker Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Hallå. Kom precis hem nu efter att ha sett filmen och enligt mig var den jävligt bra. Fick alla dom svar jag hade väntat på och blev mycket nöjd. Ryste några gånger hellst när Anakin fick på sig hela Darth Vader dräkten. Vissa utav scenerna var ju förutsägbara då 4-5-6 redan existerar men endå så satt man och hoppades att Anakin skulle låta Mace Windu döda Lord Sidius osv. Hur tyckte du filmen var? Vad var bra/dåligt? Nu kan jag iaf dö lyckligt //stalker. Redigerad 19 maj, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag ska se den i helgen men jag har redan klarat spelet så jag vet alt som händer! Det var hyffsad bra story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ja tyckte den va enormt bra! Lite synd att den va så sent bara för rätt många ha ju skola nu på morgonen de enda som va lite synd va att man förstog precis vad som skulle hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Jag tyckte att den var bra, bättre än Episode 1 & 2 iaf. Jag tyckte att den var underbar i vissa stunder, medans den var lite seg ibland. Men den bästa scenen var enligt mig när Anakin Skywalker/Darth Vader får sin mask Redigerad 19 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vadå spoilervarning... va väll inge spoilers i de du skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vadå spoilervarning... va väll inge spoilers i de du skrev? Nej, men nu... stalker, Om du var på Palladium i Göteborg så kanske du märkte att när Yoda gjorde en bra "insats" i en scen, började alla i publiken applådera... grym känsla faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Nej, men nu... stalker, Om du var på Palladium i Göteborg så kanske du märkte att när Yoda gjorde en bra "insats" i en scen, började alla i publiken applådera... grym känsla faktiskt... Samma här i Malmö ,fast jag gick och såg filmen kl 18.10.Synd att Padmè dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Nej, men nu... stalker, Om du var på Palladium i Göteborg så kanske du märkte att när Yoda gjorde en bra "insats" i en scen, började alla i publiken applådera... grym känsla faktiskt... Joo tyckte det var lite för mycket applåderande i filmen men innan var det as skön stämning i biografen. Gillade när han SF snubben presenterade filmen: - Sagan Om Ringe i alla ära men... - BUUUUUUUUU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Joo tyckte det var lite för mycket applåderande i filmen men innan var det as skön stämning i biografen. Gillade när han SF snubben presenterade filmen: - Sagan Om Ringe i alla ära men... - BUUUUUUUUU!!! Ja, just det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag sitter och kollar på filmen nu. 1 fråga bara: Har Samuel L. Jackson alltid spelat Mace Windu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag sitter och kollar på filmen nu. 1 fråga bara: Har Samuel L. Jackson alltid spelat Mace Windu? Han har spelat Mace Windu i episod ett, två och tre, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag sitter och kollar på filmen nu. 1 fråga bara: Har Samuel L. Jackson alltid spelat Mace Windu? Ja det gör, du fast inte på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Nooooooooooooooooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Att det var världspremiär firades här med att man fick gratis varmkorv vid ingången till biografen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vid biografen sov folk utanför för att få bra platser, medans jag kom på biljett-release datumet vid två och fick i mitten av rad 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ska se den ikväll 22.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ja det gör, du fast inte på bio Har du något emot det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har du något emot det eller? Nej för jag håller själv med såna grejer. och 99.9 % av alla på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vid biografen sov folk utanför för att få bra platser, medans jag kom på biljett-release datumet vid två och fick i mitten av rad 11 Det är folk som måste vara 100% säkra annars dör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Gulligt när Yoda hoppar upp på Chewbackas rygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts