Toki Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Du är säker på att hon vill gå ut med dig, då? Antar det...eftersom det var hennes ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Fri vilja... Jag tror inte riktigt att du förstår mig... @Toki Okej, då var det problemet ur världen Redigerad 19 maj, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag tror inte riktigt att du förstår mig... Jovars. Det var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 men om man vill vara på den goda sidan om lagen och vara en god svensk medborgare så väntar man tills man är en gammelgädda. Vadå vara på den goda sidan om lagen.. man får ju snuska me andra INNAN man e 15... så varför ska man vänta? kan väll gö när man e 10 om man vill.. utan o va olaglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vår käre Zack är dansk, stackarn... Okej. Stackars j*vel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts