Toki Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ska träffa en tjej på fredag och jag skulle gärna vilja ha lite tips på saker vi kan hitta på så det inte blir pinsamt tråkigt...OBS. Jag är 13 år! tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ska träffa en tjej på fredag och jag skulle gärna vilja ha lite tips på saker vi kan hitta på så det inte blir pinsamt tråkigt...OBS. Jag är 13 år! tacksam för svar! Jag vet en sak ni kunnat gjort om ni var 2 år äldre, men men. Fixa popcorn, hyr en film, sitt i ett mörkt rum och bara kolla på filmen tills hon säger nåt eller tills den är slut. Jag är väl THE Kärleks rådgivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag vet en sak ni kunnat gjort om ni var 2 år äldre, men men. Fixa popcorn, hyr en film, sitt i ett mörkt rum och bara kolla på filmen tills hon säger nåt eller tills den är slut. Jag är väl THE Kärleks rådgivare Eller inte Du kan ju alltid göra något som hon gillar. Du måste bjuda med lite, skit i vad du gillar i första taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Bio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag vet en sak ni kunnat gjort om ni var 2 år äldre, men men. Fixa popcorn, hyr en film, sitt i ett mörkt rum och bara kolla på filmen tills hon säger nåt eller tills den är slut. Jag är väl THE Kärleks rådgivare Vad skulle det vara? Se en 15-årsfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Som jag skrev i den andra: Har du pengar, gå på bio, bra sätt att träffas och slippa pinsamma tystnader + att ni garanterat har nåt att prata om efter filmen är slut. men du, titeln på tråden är fortfarande kass, låser ej denna, men tänk på det till nästa gång, man ska kunna fatta vad tråden handlar om jegom att läsa titeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fråga henne vad hon vill göra, smartskalle. Så klart att flickan bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Själv ska jag också på bio på fredag, lycka till på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Fråga henne vad hon vill göra, smartskalle. Så klart att flickan bestämmer. Weak-minded? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad skulle det vara? Se en 15-årsfilm? Det, och knulla... Lite slampigt, dock. Gör inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det, och knulla... Lite slampigt, dock. Gör inte det... Det får man göra innan man är 15... Duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det, och knulla... Lite slampigt, dock. Gör inte det... Det måste man inte vara 15 för att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 I praktiken, nej, men om man vill vara på den goda sidan om lagen och vara en god svensk medborgare så väntar man tills man är en gammelgädda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 I praktiken, nej, men om man vill vara på den goda sidan om lagen och vara en god svensk medborgare så väntar man tills man är en gammelgädda. Sverige suger, så varför vara en god svensk medborgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Dra över henne ! Kan inte sånt här med tjejer men dom tycker väl typ om att gå på bio eller att gå och äta någonstans kanske ? ptja.... Och verka inte gå för snabbt fram också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Sverige suger, så varför vara en god svensk medborgare? Så vilket land kommer du ifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Så vilket land kommer du ifrån då? Vår käre Zack är dansk, stackarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Fråga henne vad hon vill göra, smartskalle. Så klart att flickan bestämmer. Nää...Har frågat flera gånger..hon vägrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Nää...Har frågat flera gånger..hon vägrar! Du är säker på att hon vill gå ut med dig, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Du är säker på att hon vill gå ut med dig, då? Fri vilja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts