Concorde88 Skrivet 24 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2002 Jag har gjort alla ´huvuduppdrag´ och alla telefonuppdrag fram till shoreside, har alltså bara de kvar som finns i telefonen i wichita garden. Ändå står det i statsen att jag har typ 10 missions kvar. Så många kan det väl ändå inte vara i sista telefonen, har jag missat några någonstans? Jag har vad jag vet gjort alla uppdrag i ´rätt´ ordning, alltså gjort alla Kenjis först, innan jag tog kål på honom och gjort alla i Portland innan jag åkte över till Staunton. Var kan jag ha missat? Eller är det tio i luren..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 24 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2002 Förresten... jag antar att det handlar om diverse ´kör-över-markeringar-med-terrängfordon´ och liknande. Där finns det några att plocka skulle jag tro. Det som är så j*******vla trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2002 Fattar inte vad du missat, men det är bara 5 uppdrag i den telefonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2002 Och nej, jag tror inte att man behöver göra 4X4-missions... Jo, men bara för att 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanielB Skrivet 25 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2002 Om du åker ut och letar finns det telefoner som bara ringer för sig själv då och då... Sen kanske det innebär att hitta alla stunts som ett uppdrag.. Och leverera alla bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2002 Förresten... jag antar att det handlar om diverse ´kör-över-markeringar-med-terrängfordon´ och liknande. Där finns det några att plocka skulle jag tro. Det som är så j*******vla trist... Jepp, 4X4-uppdrag och RC Bandit-uppdrag räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts