AE_Dave Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nytt ETlir på g. http://www.splashdamage.com/ För er som inte vet var det första Enemy Territory egentligen en Expansion till Return to Castle Wolfenstein, dock släpptes det till slut som självständigt spel då det int sålde speciellt bra. Spelet spelas endast över multiplayer och mycket hänger på lagarbetet och bla bla bla ni kan visan. Hur som helst, sedan några år tillbaka är Enemy Territory gratis och finns att hämta hem från www.fragzone.com 3dgamers.com fileplanet.com filefront.com senaste versionen är 2.60. I vilket fall som så, det nya Enemy Territory-spelet kommer inte utspelas under WW2 utan det kommer spelas som Quake 4, i framtiden, därmed namnet "Enemy Territory: Quake Wars". Det har inte sagts mycket om spelet eftersom det blev känt i förrgår, hur som helst har 3 bilder av spelet släppts på nätet. http://www.eyeon-esports.com/html/modules/...php?storyid=381 http://www.splashdamage.com/images/image_01.jpg Dock verkar det som att Gray Matter hoppat bort från det här projektet och inte arbetar med det (Är det förresten nån som hört något från dem de senaste åren? Eller har de lagt ner eller dylikt? :|), alltså jobbar endast Splash Damage på det, man använder även Doom 3 motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Ser ju fint ut. **Spam_edit(=remove) Redigerad 16 september, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Fast det här lär väl inte bli gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Såg verkligen snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Tror inte det, men man vet inte, eftersom Enemy Territory: Quake Wars är ungefär som QUAKE, skulle anta att det blir något liknande som med det tidigare ET, dock vet man inte... men det ser ju ut att vara helt värt att köpa, dock ska man nog kanske vänta på lite mer info innan man bestämmer sig. *EDIT* Ny film http://media.pc.ign.com/media/748/748377/vids_1.html Redigerad 19 maj, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag sökte. Men fann ingenting vettigt förutom denna tråd om detta spel. Eftersom trådskaparen postade så mkt info så beslutade jag att bumpa tråden. Otroligt ledssen om jag missat någon ny tråd om detta spel, men jag fann ingenting. Så förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt om det blev fel. --- För er som inte visste det så finns det nu ett demo av Quake Wars ute nu. Gratis att ladda ner och köra till spelet släpps. Finns en bana i singel player och tre olika spelsett. Testade att tanka nere det men fybubblan vad jag ångrar mig. Visseligen hade jag på låg grafik men bläää för hur spelet var utformat och såg ut. Battlefield 2 både såg och är är tio gånger bättre och battlefield 2142 är det samma sak med. Gillade inte hur man vart placerad i fordon, när man såg inifrån i fps läge så såg det förjävligt ut. När man istället tryckte på overview så kunde man ju knappt köra eller skjuta. Demo, ja. Men för mkt buggar för min smak. Körkänslan med fordonen var 0. Stroggs vapen var mest.. konstiga. Liksom, "-okej?" Ni vet om man är MEC på bf2? De störiga arabrösterna som tjatar hela tiden om hur striden går? Well, det är ännu mer störande om man är Strogg, aliens som snackar med en konstig dialekt och talesett på engelska. BLÄ! Allt är ostabilt. Förstod inte så jättemycket, kanske det förstörde en del. Blockerade tankarna att komma in i spelet kanske. Kanske min dator är knasig, men jag tyckte spelet var motbjudande. Ladda ner här, tro mig, du kommer ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Ja har spelat betan och ja tycker det är inge större fel på spelet. Ganska roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Tycker som sikorka jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts