Elander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja,denna topic handlar om att man kan snacka om Playstation 3 och dess saker.. Jag rekommenderar att titta på denna videon från Killing day.... denna SNYGG SOM ATTAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 För sent ute Elander , det finns redan en topic om PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Joo... PS3an kommer att äga hur stort som helst. säger bara allmighty ps3! Fick dessutom 3 utav mina verkligen hardcore Xbox fans till kompisar gå över till ps3an... hahahahah, det ända jag behövde göra var att skicka listan på konsollernas prestanda. Iallafall, jag älskar Playstation och kommer alltid att spela det. Trailerna är hur snygga som helst. PS3 har ju det ultimata inom tekniken nu haha... så det ser bara possitivt ut. Japanerna kan sin grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag gillar Ps3 mer.....men en sak som gör att jag skulle vilja ha xbox 360 är för att den har online stöd..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag gillar Ps3 mer.....men en sak som gör att jag skulle vilja ha xbox 360 är för att den har online stöd..... Så? Det har PS3 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts